برکسیت 127 میلیارد دلار از دارایی 400 ثروتمند بزرگ جهان را بر باد داد

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث کاهش ثروت افرادی چون «بیل گیتس» شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برکسیت)، 400 نفر از ثروتمندترین افراد جهان 127.4 میلیارد دلار از دارایی‌های خود را از دست دادند.

بر اساس «شاخص میلیاردرهای بلومبرگ»، رای مثبت مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا در همه‌پرسی روز پنجشنبه باعث شده است میلیاردرهای جهان 3.2 درصد از مجموع ثروت خالص خود را از دست بدهند. 

در این میان، بیشترین کاهش ثروت مربوط به ثروتمندترین فرد اروپا یعنی «آمانسیو اورتگا» - تاجر اسپانیایی - است که با تصمیم روز پنجشنبه مردم انگلیس بیش از 6 میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است. 

9 ثروتمند دیگر از جمله «بیل گیتس»، «جف بزوس» و «جرالد کاوندیش گراسونور» – ثروتمندترین فرد انلگیس – نیز با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرده‌اند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۱۰ ۲۸ دی ۱۳۹۵
سلام از مطالب مفیدی که در متن اصلی می گنجانید بسیار ممنونم ولی آگهی که در صفحه به صورت چشمک زن می گذارید خیلی بد است و بر خلاف تمام سایت های دنیا که چنین کاری را نمی کنند شما هم به صورت ثابت آگهی بگذارید لذا در زمان مطالعه مطالب روی اعصاب اثر منفی دارد متشکرم انشا الله که این موضوع را بتوانید به تمام سایت های ایرانی که بد جا افتاده تعمیم دهید متشکرم
آخرین اخبار