فرماندار شهرری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از برگزاری جشن گلریزان با همکاری انجمن حمایت از زندانیان در هفته آینده خبر داد.

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد
هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه های فرهنگی  ماه مبارک رمضان اظهار داشت :در نظر داریم با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و بسیج مردم ،جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم را در هفته آینده برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: تعداد زندانیانی که برای جرایم غیر عمد در زندان به سر می برند و قرار است در این جشن زمینه پرداخت غرامت، دیه و آزادی آن ها فراهم شود، توسط انجمن حمایت از زندانیان احصا شده است .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب های مذهبی کشور محسوب می شود، گفت: هم چنین آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی (ع)برنامه های متنوع فرهنگی را پس از افطار تا بامداد برگزار می کند تا شرایط برای بهره مندی آحاد مردم فراهم آید . 

جمالی پور افزود: در راستای سیاست های دولت و استانداری ستاد اقتصاد مقاومتی با برگزاری جلسات متعدد تشکیل شده تا موانع موجود درحوزه تولید داخلی و هم چنین پویایی اقتصاد با افزایش بهره وری  رفع شود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار