استاندار تهران خبر داد

واگذاری 161 طرح نیمه تمام در استان تهران

استاندار تهران از واگذاری 161 طرح نیمه تمام در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران عصر امروز(دوشنبه) که در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین بحث جلسه امروز اهمیت بهره‌وری در اقتصاد مقاومتی بود که این امر جزء اولویت‌های کاری استان تهران است.
 
وی با تأکید بر اینکه در سراسر جهان از دوران دبستان فرهنگ بهره‌وری به کودکان آموزش داده می‌شود تا در سنین نوجوانی از لحاظ فکری آمادگی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: متأسفانه ما نتوانسته‌ایم در این زمینه اقدامات خوبی را انجام دهیم و در کشورمان تازه بعد از گذشته مدت زمان طولانی جوانان در مقطع دبیرستان می‌آموزند که بهره‌وری را در زندگی خود عملی کنند.
 
استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت بهره‌وری و غفلت‌هایی که برخی از مدیران اجرایی داشته‌اند از 8 درصد بهره‌وری که باید در رشد اقتصادی داشته باشیم تنها 2 ونیم درصد سهم ماست و لازم است برای افکار عمومی آموزش را به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار دهیم. 
 
هاشمی افزود: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارتقای بهره‌وری را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند. 
 
وی در خصوص واگذاری طرح‌های نیمه تمام در سطح استان تهران یاد آور شد: 161 طرح آماده واگذاری هستند که از چهارشنبه این هفته تمام دستگاه‌ها در کمیته عمرانی این موضوع را بررسی می‌کنند، همچنین شکل و نحوه اولویت بندی را اعلام خواهند کرد که در صورت انجام این کار از نظر اقتصاد مقاومتی مشکلی نخواهیم داشت. 
 
استاندار تهران با تأکید بر افزایش مصرف آب و برق، اظهار داشت: در این راستا روز شنبه جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و آخرین آمار مصرف آب و برق را از دستگاه‌های ملی و استانی دریافت می کنیم و در صورت نگرانی، مکانیزمی مانند نهضت قوی مدیریت مصرف همچون دوره‌های قبل اعمال می‌شود. 
 
هاشمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه قرار بود 4هزار و 500 واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت ماه واگذار شود،  گفت: مسکن مهر پردیس مشکلاتی داشت که ما اجازه ندادیم با وجود این مشکلات به مردم واگذار شود و شرط ما این بود که مسکن مهر زمانی به متقاضیان واگذار شود که تمام خدمات لازم مهیا باشد و در حال حاضر این قضیه در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی برای واگذاری آماده شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار