ساری،

سفری تفریحی یا تلاش برای لژیونر شدن؟

رامین رضائیان و مهدی طارمی صبح امروز با شماره پرواز 513 از تهران عازم استانبول شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رامین رضائیان و مهدی طارمی با پرواز ساعت 4 و 25 دقیقه صبح امروز و با شماره پرواز 513 عازم استانبول ترکیه شدند و شنیده ها حاکی از آن است که در این سفر احتمال دارد مذاکره‌ای با یک باشگاه ترکیه‌ای انجام شود.

مسؤولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که رامین رضائیان با آنها قرارداد دارد و حتی مدیر برنامه این بازیکن روز گذشته در یک مصاحبه رسمی اعلام کرد که رضائیان این هفته در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد اما مشخص نیست این بازیکن با چه دلیلی معتقد است که با پرسپولیس قرارداد ندارد و به دنبال رفتن به فوتبال اروپاست در حالی که او طی چند روز گذشته پاسخی به تماس‌های پرسپولیسی‌ها نداده و بیماری پدرش را دلیل حاضر نشدن به تمرینات خود می داند.

رضائیان که شنیده می‌شود با مسؤولان باشگاه بورسا اسپور ترکیه به توافق رسیده برای مذاکرات نهایی طارمی را با خود به این سفر برد چرا که مسؤولان این باشگاه به دنبال این 2 بازیکن بودند اما طارمی با اصرار رضائیان راهی این سفر شد.

این سفر درحالی انجام شد که دیروز مهدی طارمی با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با این باشگاه در فصل 95-96 انجام داد که خروجی این جلسه توافق ضمنی و شفاهی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با سرخپوشان پایتخت بود توافقی که باعث نشد تا چیزی مکتوب شود و خیال هواداران پرسپولیس از حفظ آقای گلشان در لیگ آسوده شود.

گفته می‌شود مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای طارمی سقف قرارداد باشگاه که مبلغ 950 میلیون تومان است را در نظر گرفتند اما برای اینکه آقای گل فصل گذشته لیگ برتر از نظر مالی راضی باشد بندهایی هم همانند آقای گلی، تعداد پاس گل و قهرمانی پرسپولیس در قرارداد او گنجانده خواهد شد تا با احتساب احتمالی این پاداش‌ها مبلغ قرارداد طارمی بیشتر شود.

تصمیم ناگهانی طارمی برای سفر به ترکیه موضوعی است که سخت هواداران پرسپولیس را نگران کرده چرا که از دیروز تا به حال در فضای مجازی این خبر دست به دست می‌چرخد که او قصد باقیماندن در جمع سرخپوشان را ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.