ارومیه؛

يکي از دلایل توسعه نیافتگی جوامع بی توجهی به زیربناهای فرهنگی و اجتماعی

بی توجهی به زیربناهای فرهنگی و اجتماعی يکي دلایل توسعه نیافتگی جوامع است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی درسومين جلسه شوراي اداري که باحضورامام جمعه ،نماينده شهرستان خوي وچايپاره واعضاي شوراي اداري درفرمانداري تشکيل شددراين جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ در جوامع، بی توجهی به زیربناهای فرهنگی و اجتماعی را از دلایل توسعه نیافتگی جوامع دانست .

وی در ادامه، سیاست زدگی را از معضلات و مشکلات توسعه شهرستان خوی دانسته و تصریح کرد: هدف ما بايد خارج نمودن شهرستان خوی از وضعیت رکود فعلی و شکوفا نمودن ظرفيت های آن باشد و اين هدف مهم فقط با حفظ انسجام، همدلی و دوری از سیاست زدگی مسئولان شهرستانی قابل دست يابي است .

فرماندار خوي افزود : خوی در بخش های آب، راه، بهداشت و درمان ، زیر ساخت های آموزشی و ترمیم سیستم اداری نیازمند توجه ویژه است .

وی با بیان اینکه خوی در آینده نزدیک روزهای اميد بخشي را تجربه خواهد کرد اظهار داشت: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهوری تحرك خاصی در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام و پروژه های جدید در استان ایجاد شده است و شهرستان خوی نیز سهم مناسب و قابل قبولی از اعتبارات سفر را به خود اختصاص داده است .

فرماندار خوی با انتقاد از مدیران بانک های خوی بعلت عدم همکاری در اعطای تسهیلات به بخش سرمایه گذاری و عدم حمایت از این بخش خواستار حمایت همه جانبه مدیران و مسئولان شهرستانی از بخش سرمایه گذاری و اشتغالزایی گردید.

وی در ادامه، گزارش عملکردی از اقدامات انجام یافته و طرح های تصویب شده در سفر ریاست محترم جمهوری به استان در بخش های آب شرب، فاضلاب شهری و روستایی، گاز، بهداشت و درمان، راه، جاده های روستایی و ساخت مزار شمس تبریزی ارائه نمود .

انتهای پیام/س

برچسب ها: زیربنا ، اجتماعی ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.