امام جمعه میاندوآب؛

سیاسی بازی عامل عقب ماندگی جامعه اسلامی است

امام جمعه میاندوآب گفت:سیاسی بازی عامل عقب ماندگی جامعه اسلامی است و سیاسی کاری ها اجازه نمی دهد هرکس با تخصصی که دارد در جایگاه واقعی خود خدمت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه های امروز نماز جمعه  گفت:سیاسی بازی عامل عقب ماندگی جامعه اسلامی است و سیاسی کاری ها اجازه نمی دهد هرکس با تخصصی که دارد در جایگاه واقعیش خدمت کند.

وی گفت:معضل اساسی جامعه ما بیکاری است، در حالی که همیشه زمان انتخابات وعده ایجاد چندین شغل و حل معضل بیکاری را می دهند ولی اقدامی برای تحقق این وعده نمی بینیم.

حجت الاسلام والمسلین حسن زاده  ادامه داد:در تمام طول سال باید کشاورزی رونق داشته باشد در حال حاضر شاهد نابودی این قشر جامعه هم هستیم، با وجودی که کشور ما از لحاظ منابع زیر زمینی و نفتی و معادن جزو غنی ترین کشورهای جهان است در حالیکه از ایجاد مشاغل مربوط عاجز هستیم .

امام جمعه میاندوآب به حکومت کوتاه ساسانیان هم اشاره کرد و گفت: عالمی علت کوتاهی عمر حکومت ساسانیان را بکار گیری افراد بی خرد بر منصب های بزرگ و بکار گیری انسان های لایق و متخصص در منصب های خرد نقل کرده است و که اگر کمی دقت کنیم همین مشکل الان گریبان گیر جامعه ما شده است.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه گفت: مشکل دیگر جامعه ما این است که نمی توانیم کارها را الویت بندی کنیم که چه کاری نیاز فعلی جامعه است  که معضل بیکاری جوانان از جمله این مشکلات است.

انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه میاندوآب

برچسب ها: نماز جمعه ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.