طارمى به تركيه نمى رود

وكيل طارمى بابت خبر مذاكره طارمى با يك تيم تركيه اى واكنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سفر طارمى و رضاييان به تركيه براى مذاكره با تيم هاى تركيه اى شوك بزرگى بر پيكر سرخپوشان پايتخت بود اما خيلى زود اين خبر از سوى باشگاه پرسپوليس تكذيب شد. 

عبدالصمد ابراهيمى وكيل طارمى درباره اين موضوع گفت : سفر طارمى به تركيه ارتباطى به من ندارد همچنين اگر طارمى قصد عقد قرارداد با تيم تركيه اى را داشت مرا با خود مى برد. 

وى در ادامه عنوان كرد: طارمى چند وقت پيش از تركيه پيشنهاد داشت اما اين پيشنهاد را نپذيرفت همچنين اگر طارمى قصد حضور در ليگ تركيه را داشت با پرسپوليس به توافق نمى رسيد. 

وكيل طارمى در پايان خاطر نشان كرد: توافقات كلى با پرسپوليس صورت گرفته است و فقط در مدت قرارداد اختلاف است كه اين موضوع هم قابل حل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۸ تير ۱۳۹۵
من ترفتار درجه یک شماهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۰۷ تير ۱۳۹۵
چرا ما ایرانیها خیلی زود شخصی را به درجه بالا میبریم و تبلیغات مجانی در موردش میکنیم تا اینکه ذینفع شوخی شوخی خودش را باور میکند مثل طارمی . از ایشان بهتر هم بودند و خیلی هم کم حاشیه . مهم این است که به گذشته های خود هم رجوع کنیم و آنه را فراموش تکنیم . طارمی هرروز یک کاری و یک مصاحبه ای دارد فقط برای بازار گرمی خودش و بس ؟؟؟؟.............
آخرین اخبار