ادامه پیشرفت های میدانی ارتش و نیروهای سوری در نبرد با تروریست ها

ارتش سوریه و متحدانش توانستند به دستاوردهای مهمی در مناطقی از این کشور به ویژه در حومه شمالی حماه و حلب برسند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ مازن سلمو خبرنگار این شبکه در دمشق درباره تحولات میدانی سوریه گفت: نیروهای ارتش سوریه و متحدانش پس از درگیری های شدید با عناصر گروه جبهه النصره و دیگر گروه های مسلح توانستند بر مزارع شمالی الملاح سیطره یابند.

منذر جواد یکی از اعضای ارشد گروه موسوم به فیلق الشام در پی این درگیری ها کشته شد و شماری از خودروهای زرهی گروه های مسلح منهدم شد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه و متحدانش در حومه شمالی حماه توانستند چند نقطه راهبردی را به کنترل خود درآورند. در درگیری های این منطقه بیش از شصت نفر از عناصر مسلح گروه جبهه النصره و حامیان مسلح این گروه کشته شدند.

ارتش سوریه مواضع داعش را در حومه دیرالزور هدف حملات شدید هوایی و توپخانه ای خود قرار داد. بیشتر این حملات در اطراف فرودگاه دیرالزور صورت گرفته است و در پی این حملات ده ها نفر از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه در استان قنیطره، عملیات نظامی گسترده ای علیه مواضع گروه جبهه النصره در دو روستای المسحره و الحمیدیه آغاز کرده است.

منابع نظامی سوری به منهدم شدن شماری از خودروهای گروه های مسلح اشاره کرده اند. به علت پیشروی های گسترده ارتش سوریه و حامیانش علیه مواضع داعش و جبهه النصره در نقاط مختلف این کشور این گروه ها به شلیک موشک به مناطق مسکونی شهر حلب روی آوردند که در پی این حملات شماری از غیرنظامیان شهید و زخمی شدند و خساراتی به دارایی های مردم این منطقه وارد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار