سالاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان

نماهای تهران دارای ناهنجاری‌های زیادی هستند/ ساماندهی بناهای تاریخی مناطق مرکزی

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران به صورت محدود بناهای تاریخی چهارراه و خیابان ولی عصر(عج) را ساماندهی خواهد کرد.

نماهای تهران دارای نابه هنجاری های زیادی هستند/ ساماندهی نمای بناهای تاریخی مناطق مرکزیمحمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ساماندهی نماهایی که در گذشته در شهر تهران شکل گرفته اند، اظهار داشت: بر اساس ماموریتی که شهرداری تهران به سازمان زیباسازی شهر تهران داده است این سازمان ساماندهی مناطق مرکزی شهر تهران را به صورت محدود در دستور کار خود دارد.

وی افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران به صورت محدود بناهای تاریخی چهارراه و خیابان ولی عصر(عج)، که بیشتر آنها در مناطق 11 و 12 هستند را ساماندهی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با توجه به حجم گسترده نماهای تهران که در گذشته شکل گرفته و دارای نابه هنجاری های بسیار زیادی نیز هستند، گفت: سازمان زیباسازی اعتبارات بسیار قابل توجهی نیاز دارد تا بتواند ساماندهی آنها را به صورت نسبی انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۵
ماشهر هارا می سازیم وشهر ها مارا......توایران چون نماهازشت وبی قواره هستند.....یکی از دلایل عصبی بودن مردمه !!!!
آخرین اخبار