آبادان؛

لزوم پیگیری نیازهای شهرستان رامشیر توسط مسئولان شهری و استانی

پیگیری نیازهای شهرستان رامشیرتوسط مسئولان شهری و استانی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار رامشیر گفت: همه تلاش ما مسئولان در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات پیش روی آنان در شهرستان است.

سعید فیوضی افزود: امید است با همکاری و هماهنگی مسئولین شهرستان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ۹۵ که «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است برنامه ریزی مناسب و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم با کمک نماینده مجلس در راستای تحقق مهمترین خواسته ها و نیازهای شهرستان اقدام عاجل شود.

فرماندار رامشیر با اشاره به برخی از خواسته ها و نیازهای شهرستان افزود: رفع موقوفه بودن اراضی شهرستان، توسعه بخش کشاورزی با توجه به قطب بودن شهرستان، تکمیل و تجهیز بیمارستان حضرت رسول رامشیر و تکمیل طرح چهار بانده کردن مسیر اهواز ـ رامشیر از جمله این موراد است.

فیوضی گفت:پیگیری جهت تامین اعتبارات لازم برای آبرسانی به روستاییان علی الخصوص روستاهای شاوه، تامین اعتبارات لازم جهت ایجاد شبکه فاضلاب شهری، توجه و پیگیری لازم مبنی بر نگاه ویژه استان به بخش کشاورزی رامشیر، پیگیری جهت اختصاص سهم ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرستان، پیگیری جهت ثبت قراردادهای بیمه کارکنان شرکت های نفتی مستقر در محدوده شهرستان در اداره تامین اجتماعی رامشیر و پیگیری به منظور تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح هادی روستاها از مهمترین موارد است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.