بسته اینستاگردی(248)؛

پیری و جوانی علی انصاریان/ نصیحت پدرانه بعیدی نژاد/ آرزوی نیکی کریمی برای علی هاشمی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

علی انصاریان نوشت: سلام... فاصله اى نيست بين پيرى و جوانى .... پس نخور غم گذشته ..گذشته ها گذشته... يا على ٣٣،٢٤
زندگى كن جورى كه امروز شايد آخرين روزه برامون... عمرتون بلند و سلامت و دل خوش

اینستاگردی


علی لاریجانی نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از فجایع تاریخی در بمباران ناجوانمردانه شیمیایی شهر سردشت قهرمان در تاریخ 8 تیرماه سال 1366 از سوی رژیم غاصب صدام به وقوع پیوست که نقطه سیاه جنایت و نقطه عطف استفاده از سلاح های شیمیایی در طول جنگ تحمیلی بود که خسارات و آسیب های فراوانی حاصل آن می باشد.

تهاجم غیرانسانی به شهر سردشت که به شهادت 110 نفر و مجروحیت و مصدوم شدن بیش از 5 هزار نفر از اهالی بی دفاع آن انجامید، از فجیع ترین و دردناکترین تهاجمات شیمیایی بود که آثار و پیامدها و آلام و رنج های ناشی از آن بر پیکر مردم مظلوم این شهر همچون زخمی کهنه فراموش نخواهد شد.

مردم مقاوم و صبور سردشت نماد پایداری و بردباری در برابر سختی ها می باشند که با توکل به خدا و همت بلند آنها هیچگاه این رنج و درد خللی در اراده و ایمان آنان وارد نساخته است که درود و سلام خداوند بر این عزیزان و تمامی شهدا و مصدومین این حادثه باد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه و تجلیل از مقاومت مصدومین و آسیب دیدگان امیدوارم با نگاه ویژه همه مسئولان نظام شاهد کاهش و التیام بخشی زخم های ناشی از بمباران شیمیایی در شهر سردشت و دمیدن روح نشاط و زندگی در بین مردم آن باشیم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

اینستاگردی

محمد بنا نوشت: ازدرخت بیاموزیم
برای بعضی ها باید ریشه بود
تا امید به زندگی را به آنها بدهیم
برای بعضی ها باید شاخ وبرگ بود تا عیب های آنها را بپوشانیم
برای بعضی ها باید میوه بود
تا طعم زندگی کردن را به آنها بیاموزیم نه زنده ماندن را.........قابی زیبا از مردانی نیک ......مردانی که دوستشان دارم مردانی از جنس هنر...پرویز پرستویی.....از جنس کشتی...پژمان درستکار و مهدی کاوه......و از جنس علم.....دکتر بنی صدر.....و منه حقیر با افتخار کنار این بزرگان........دوستتون دارم بی منت

اینستاگردی


داریوش فرضیایی نوشت: من و عشقم...:
همچو نی می نالم از سودای دل
آتشی در سینه دارم جای دل

همچو موجم یک نفس آرام نیست
بس که طوفان زا بود دریای دل

ما ز رسوایی بلند آوازه ایم
نامور شد هر که شد رسوای دل

اینستاگردی


حمید فرخ نژاد نوشت: با خانم توران مهرزاد عزيز سر صحنه حبيب

اینستاگردی



حسین سلیمانی نوشت: چندتا رفيق دارم كه از لحاظ سن و سال و شعور و درك و ادب از من بزرگتر هستن اما هيجده سال رفيقيم.
بچه بودم، احسان ميومد دنبالم، منو ميبرد خونه شون با پژمان خان بي نظير و اقا محسن دوست داشتني و علي آقا دبير، سر سفره ي پدر بزرگوار آقايون درستكار ميشستيم و هي نمك گير ميشديم، بماند دست پخت مادر نازنينشون ايران خانوم، كه اسمش برازنده ي شخصيت والاش هست و بس.
چند شب پيش مهمون سفره ي پربركت اين خانواده شدم بعد سال ها.
خدا، حفظشون كنه. جاي حميد خان سوريان تووو عكس خاليه.
---
اقا محسن كاوه(سرمربي پر افتخار كشتي ايران)، اقا پژمان( مرد لحظه هاي سخت كشتي )، هيچ كشتي دوستي، فراموشتون نميكنه و 
بازم دمت گرم احسان كه هنوز همون احسان خوش قلب هستي با يه هيبت توپول و دوست داشتني.

اینستاگردی

نیکی کریمی نوشت: اينم يك عكس با گروه خوب برنامه ريزي كه واقعا دستشون درد نكنه و لذت بردم از كار حرفه اي و خوبشون ... و اميدوارم علي زودتر فيلم اولشو بسازه ...
علي هاشمي و بهمن حسيني عزيز



اینستاگردی

حمید بعیدی نژاد نوشت: خيلي از چيزها در دنيا به آن اندازه كه ما فكر مي كنيم زشت و بد و وحشتناك نيستند. همه تجربه كرده ايم كه وقتي به دليلي روحيه بدي داريم، در مواجه با عادي ترين مسائل برخوردي منفي مي كنيم و يا زود عصباني ميشويم، ولي وقتي روحيه شاداب و خوبي داريم رفتارمان متفاوت است، بيشتر به خوبيها توجه داريم، حتي از رفتارها و حرفهاي بد ديگران براحتي ميگذريم و با روحيه خوب خود ديگران را هم سرِ ذوق مي آوريم. 
پس ريشه بسياري از برخوردها و عكس العملها در خودمان است. خيلي وقتها كه چيزها را در دنيا اينگونه بد و زشت تصور مي كنيم اين بخاطر افكار منفي و نوع نگاه خود ماست كه چنين تصويري را از امور دنيا به ما ميدهد. اگر منفي بودن افكار خودمان را از بين ببريم و يا حداقل كم كنيم، خيلي از اين زشتيها و پلشتي هاي دنيا نيز از خانه ي ذهن و دل ما رخت بر مي بندد و دنيا به گونه ديگري براي ما جلوه گر ميشود. 
اين البته لطفي در حق ديگران نيست بلكه براي نجات خودمان از منفي نگري، بد بيني و بد ديدن است. اگر چشمانمان را بشوييم، ميتوانيم تصوير متفاوتي از زندگي و مردم ببينيم.

 

اینستاگردی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار