در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

اجرای سند توسعه استان با همکاری 26 دستگاه اجرایی محقق می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: برای تحقق برنامه سند توسعه ششم، باید 26 دستگاه اجرایی در سطح استان تهران با یکدیگر همکاری کنند.

اجرای سند توسعه استان با همکاری 26 دستگاه اجرایی محقق می شود
نعمت الله ترکی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه های سند توسعه ششم استان، اظهار داشت : برای  اجرای این سند 3 دستور کار  در اولویت قرار گرفته که بخش اول آن مربوط به برنامه ریزی و تدوین سند توسعه ای، بخش دوم برنامه آمایشی استان و بخش سوم نیز دربردارنده چشم انداز کلی استان تهران است.

وی افزود: تا پایان سال 94 مجموعه برنامه های مشخص و مدونی برای این سند وجود نداشت  و یا بر اساس برنامه ریزی ها پیش نمی رفت ،اما امسال برنامه  مدون 5 ساله سند  توسعه استانی همگام با سند توسعه کشوری از سال 95 تا 99 تدوین و در دستور کار قرار گرفته است. 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: اجرای سند توسعه ششم استان، پروژه ها و فعالیت ها در بخش صنعت ،معدن ،کشاورزی که در دستور کار قرار دارند، به تمام دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها  ابلاغ شده و برشهای استانی و شهرستانی توزیع  شده اند تا بتوانیم  15 تیرماه برنامه ای مشخص و مدون متناسب با استان را شاهد باشیم.

ترکی مطرح کرد: 26 دستگاه  اجرایی استان، برخی از موسسات ،شرکت ها و مراکز غیر دولتی  مرتبط با این برنامه جهت اجرای این سند با یکدیگر همکاری می کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار