اهواز؛

اعلام رضایت از اقدامات خدماتی سازمان آرامستان های اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از سایت اداری سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز نسبت به شهدای والامقام دفاع مقدس، سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش و شهدای مدافع حرم ادای احترام كرد.

وی با تأكید بر تداوم راه شهدا و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط نسل جوان اظهار كرد: آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی در شرایطی که کشورهای همجوار از این نعمت به دور هستند، مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهدا و ایثارگران در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در ادامه از سایت اداری سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز بازدید كرد.

آیت الله موسوی جزایری ضمن اظهار رضایت از تغییر و تحولات مثبت در این سازمان بیان كرد:‌ مردم ولی نعمتان ما هستند و اقداماتی که در راستای تسهیل امور ارباب رجوع در این سازمان صورت گرفته قابل تقدیر و تحسین است، بنابراین از مدیریت جوان و با انگیزه سازمان آرامستان ها نیز تقدیرمی كنم.

وی عنوان كرد: هر اقدامی که در راستای کاهش آلام بازماندگان و انجام امورات متوفیان آنان صورت بگیرد باعث رضایت مندی خداوند و ائمه اطهار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان برای مدیریت و مجموعه زحمتکش سازمان آرامستان ها موفقیت در عرصه خدمت به شهروندان اهوازی را از خداوند متعال مسئلت كرد.

در این بازدید حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز و سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.