اهواز؛

اقدام در عرصه اقتصاد مقاومتی، مهم‌ترین وظیفه دولت

نیروی انتظامی شهرستان دزفول، مانند سایر نیروهای نظامی در کشور وظیفه حفظ امنیت را دارا می‌باشد که در این زمینه اقدامات خوبی در سال‌های گذشته انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امام جمعه دزفول گفت: امروز مهم‌ترین اقدام دولت اقدام در عرصه اقتصاد مقاومتی است و نیروی مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی نقش مهمی را در این راستا بر عهده‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دزفول اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای امنیت مستقر و پایدار نباشد هیچ‌یک از داشته‌های اجتماعی و مادی نمی‌توانند در خدمت مردم، جامعه و کشور باشند، لذا یکی از دستگاه‌های مهم در ایجاد امنیت، نیروهای انتظامی و نظامی هستند که خوشبختانه در کشور عزیز ما نیز نیروی انتظامی نقش برجسته‌ای دارد.

وی افزود: وقتی سخن از نیروی انتظامی به میان می‌آید همه اذهان و افکار به طرف امنیت معطوف می‌شود چون امنیت یکی از مقوله‌های اساسی و ضروری هر جامعه بشری است که بهبود و گسترش این شاخص و زمنیه های آن در جامعه بیانگر تلاش و خدمات نیروی انتظامی در شهرستان و کشور است.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران باوجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌هایی که علیه آن در حال انجام است، یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و حتی جهان محسوب می‌شود زیرا نیروهای توانمندی مانند نیروی انتظامی تأمین امنیت آن را بر عهده‌دارند.

وی گفت: امروز مهم‌ترین اقدام دولت اقدام در عرصه اقتصاد مقاومتی است و نیروی مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی نقش مهمی را در این راستا بر عهده‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان دزفول، مانند سایر نیروهای نظامی در کشور وظیفه حفظ امنیت را دارا می‌باشد که در این زمینه اقدامات خوبی در سال‌های گذشته انجام شده است.

وی افزود: اخلاق کریمانه اهل بیت(ع) باید برای همه ما الگو باشد و از ماه مبارک رمضان که درهای رحمت الهی به روی بندگانش باز می‌شود باید به بهترین نحو استفاده کرد.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: در الگوی سبک زندگی اسلامی و انقلابی، خانواده و رکن فرهنگی و فردی آن به عنوان اصل در تجلی گفتمان خود مطرح شده که همه باید در ترویج و توسعه ارزش‌ها و الگوی انقلابی آن باید احساس مسئولیت کنند.

وی گفت: اقتدار یک فرمانده در بیرون از خانه و برای افراد متجاوز به حقوق دیگران است ولی پس از بازگشت به خانه، باید همچون پدری مهربان رفتار کند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین (ع)، عنوان کرد: دستورات اسلام، همواره در راستای حفظ خانواده بوده است و خانواده‌های نیروی انتظامی با آگاهی از اینکه پدر آن‌ها با برقراری نظم و امنیت در جامعه کاری بزرگ را انجام می‌دهد، احساس شخصیت و هویت می‌کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.