ارومیه؛

توزيع اقلام فرهنگي دربين نماز گزاران شهر ستان خوي

اقلام فرهنگي دربين نماز گزاران شهر ستان خوي توزيع شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در طول هفته صرفه جویی و با هدف اشاعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب ،شرکت آب و فاضلاب خوی اقدام به توزیع بسته های فرهنگی در بین نمازگزان کردکه این کار با هماهنگی قبلی و سخنرانی امامان جماعت در مورد ارزش و صرفه جویی در مصرف آب انجام پذیرفت

حجت الاسلام شکوري دراين جلسه درباره اهمیت آب و اسراف نکردن آن درسخنراني هاي خودگفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم که خود این آیه به اهمیت آب در زندگی اشاره میکند که درواقع اسراف از گناهان کبیره و اسراف کاران زیانکارند .

امام جمعه درادامه با اشاره به آیه قران" کلو و اشربو و لا تسرفوا انه لا یحب المسرفین" در مذمت اسرافکاران همین بس که خدواند نیز در قرآن کریم فرموده که آنها را دوست ندارد .

سلطانعلی ولیزاده رييس آب و فاضلاب خوي نيز دراين جلسه با بيان اينکه هر سال با آغاز فصل گرما ٬ضرورت توجه به محدودیت آب در کشور ما بیشتراحساس می شود.

وي درپايان بخش سخنان خود به عوامل افزايش مصرف آب اشاره کرد وافزود: رشد جمعیت٬تغییر الگوی مصرف به دلیل بالا رفتن سطح بهداشت عمومی و افزایش دمای هوا از جمله عوامل افزایش مصرف آب هستند.

رييس آب و فاضلاب خوي همچنين ادامه دادبا توجه به بارندگی ها و میزان مصرف آب و منابع محدود آب رعایت و صرفه جویی همشهریان عزیز را می طلبد.

لازم به ذکر است که بسته هاي فرهنگی تهيه شده در7مسجد بین نمازگزاران توزیع شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.