ساری،

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی املش گیلان در رامسر

5 نفر که با همدستی یکدیگر به یک مغازه طلا فروشی در شهرستان املش استان گیلان دستبرد زدند، در رامسر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر گفت :ردیابی گوشی تلفن همراه سرنخ دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان املش استان گیلان شد .

وی گفت: این سارقان مسلح عصر یکشنبه با استفاده از یک دستگاه خودرو سرقتی 2 کیلوگرم طلا را از یک طلافروشی در شهرستان املش در استان گیلان سرقت کردند و از محل متواری شدند.

احمد جعفرسعیدی افزود : بدنبال تقاضای آژانس توسط یک خانم در شهرستان رامسر ، راننده خوروی پژو 206 به محل مورد نظر اعزام می شود و سارقان خودرو را به زور اسلحه از صاحبش سرقت می کنند.

وی گفت : 3 سارق مسلح با خودروی سرقتی به شهرستان املش گیلان عزیمت می کنند و در محل حادثه نیز دو سارق با شلیک چند گلوله 2 کیلوگرم طلا را از طلافروشی سرقت و از محل حادثه متواری می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب رامسر گفت: بدنبال سرقت خودرو و پیگیری موضوع از سوی پلیس آگاهی ، اقدامات پلیسی با ردیابی تلفن همراه خانم ، این زن به همراه شوهرش در املش شناسایی و دستگیر می شوند.

احمد جعفرسعیدی افزود: در بازجویی های پلیسی این زن و شوهر اقرار کردند که با همدستی 3 نفر دیگر که در رامسر حضور دارند، اقدام به سرقت کردند.

وی گفت : پس از نیابت قضایی از سوی دادستانی املش با تلاش ماموران اگاهی رامسر این دو نفر در رامسر شناسایی و بازداشت شدند .

به گفته وی، این سارقان پس از بازجویی اولیه اقرار کردند که دو قبضه سلاح کلاشینکوف آنان نیز توسط فرد دیگری در رامسر نگهداری می شود که این نفر نیز شناسایی و بازداشت شد.

به جهت محل وقوع جرم در استان گیلان پرونده برای تحقیقات تکمیلی توسط دادسرای رامسر به دادگستری املش ارسال شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار