ساری،

حقوق بشر آمریکایی یعنی تبعیض نژادی

حقوق بشر آمریکایی امروزه به روشنی مشاهده می‌شود و بدترین شکنجه‌ها در زندان‌های آمریکا در حال رخ دادن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دادستان آمل در نشست فصلی روشنگری و گفتمان‌سازی با حضور هیأت‌های ورزشی، مربیان، ورزشکاران، قهرمانان و مربیان ، قانون مجازات اسلامی را بر گرفته از قرآن کریم دانست و افزود: تقسیم‌بندی مجازات به چهار گروه "حدود، قصاص، دیه و تعزیرات" لحاظ می شود و از نظر مجازات‌های اسلامی به حدود مجازات‌ در قرآن با صراحت اشاره شد.

علی طالبی خشونت پلیسی، تبعیض نژادی و بی‌حرمتی به اقلیت حاکم و مسلمانان را از نمونه‌های بارز حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد، وگفت:حقوق بشر آمریکایی امروزه به روشنی مشاهده می‌شود و بدترین شکنجه‌ها در زندان‌های آمریکا در حال رخ دادن است.

دادستان عمومی و انقلاب آمل به 2 میلیون و 200 هزار نفر زندانی بازداشت شده در زندان های آمریکا اشاره کرد و گفت: در این کشور 750 هزار نفر زندان‌بان فعالیت دارند که طی آمار رسمی از سوی دستگاه قضا این کشور اعلام شد.

وی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی و اسرائیلی، ادامه داد: جنایت‌های فراوان در کشورهای عراق، افغانستان، یمن، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی نشان می‌دهد که حقوق بشر بر اساس خواسته آمریکا و هم‌پیمانانش است و برای بشریت ارزش قائل نیستند.

طالبی با بیان اینکه همیشه حق در مقابل باطل پیروز است و آنهایی که در راه حق گام بر می‌دارند سربلند و جاوید هستند گفت:فرق عمده رژیم غاصب و عربستان در این است که اسرائیلی‌ها با تمام تسلیحات نظامی و هسته‌ای مقابل منطقه کوچک غزه تاب نیاوردند ولی چگونه عربستان می‌خواهد مقابل کشور بزرگ یمن تاب و توان مقابله داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار