بیرجند؛

محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اعلام شد

محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در شهرستان های بیرجند،قاین و فردوس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت:در شهرستان بیرجند از ساعت 8صبح تا پایان مراسم،تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهدا حد فاصل میدان ابوذر تا میدان شهدا و بالعکس، تردد و توقف در خیابان ارتش حد فاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر و بالعکس ممنوع می باشد.

سرهنگ علیرضا رضایی همچنین تردد و توقف در خیابان طالقانی حد فاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر و بالعکس،خیابان شهید صیاد شیرازی حد فاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران و بالعکس و تردد و توقف در خیابان پاسداران حد فاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تامین اجتماعی و بالعکس را نیز ممنوع اعلام کرد.

وی گفت: تردد و توقف در خیابان قدس شرقی حد فاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس و بالعکس،خیابان شهید نواب صفوی شرقی حد فاصل تقاطع شهید تیمورپور(پارک)تا میدان قدس و بالعکس و در پاسداران6،3،خیابان شهید تیمورپور و کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین(ع)ممنوع خواهد بود.

وی افزود:در شهرستان قاین نیز مسیر خیابان امام خمینی(ره)تا مسجد جامع،سه راهی مسجد جامع،خیابان امام رضا(ع)-خیابان شهید رجایی-میدان طالقانی-تقاطع بامشاد و خیابان مصلی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار کرد:در شهرستان فردوس مسیر خیابان امام خمینی حد فاصل میدان انقلاب تا میدان 15خرداد،خیابان مدرس حد فاصل میدان15خرداد تا تقاطع ورزش و سه راهی ابن یمین مدرس تا مقابل نهاد امامت جمعه محدودیت توقف و تردد خواهند داشت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار