ارومیه؛

دوچرخه سوار تهرانی حامی دریاچه ارومیه به ارومیه رسید

یک رکاب زن مسیر یک هزار کیلومتری از تهران تا ارومیه با هدف جلب مشارکت عمومی برای احیای دریاچه ارومیه را پیمود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، این رکاب زن تهرانی که حمیدرضا مهری خامنه نام دارد، سفر خود را از دانشگاه صنعتی شریف تهران و با کاشت نهال در حیاط این مجموعه آغاز کرده و پس از عبور از شهرهای قزوین، زنجان ، میانه ، تبریز ، خامنه و سلماس و کاشت نهال در هریک از این شهرها وارد شهرستانارومیه شد.

وی درحالی وارد شهر ارومیه شد که هیئتی از دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی، مدیریت ستاد بحران این استان و جمعی از اصحاب رسانه از وی استقبال کردند.

هدف وی از این سفر با دوچرخه، اطلاع رسانی اهداف ستاد احیای دریاچه ارومیه بوده و با شعار «دریاچه ارومیه نفس می کشد» سفر خود را آغاز کرده است و سرانجام در شهرستان ارومیه و کنار امواج نیلگون دریاچه ارومیه به سفر خود خاتمه داد.

فرهاد سرخوش مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با خوش آمد گویی و استقبال از این رکابزن، با بیان اینکه جلب مشارکت در بین آحاد مردمی نسبت به مسایل دریاچه ارومیه از اولویت های کاری ماست، اضافه کرد: رکابزنی در این مسیر طولانی و با گرمای طاقت فرسای تابستان، نشان از علاقه وی به دریاچه ارومیه دارد و باعث ایجاد انگیزه در بین مردم و مسئولان برای احیای نگین زیبای شمالغرب کشور خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات فعالین فرهنگی دریاچه ارومیه نیز گفت: از تمامی برنامه های فرهنگی برای آگاهی بخشی به مردم و ایجاد حس انگیزه و امید برای احیای دریاچه ارومیه استقبال می کنیم.

حمیدرضا مهری خامنه پس از ورود به ارومیه با همراهی مسئولان دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با عزیمت به جاده شهید کلانتری در کنار کشتی به گل نشسته حاضر شد و از همه مردم و مسئولان خواست برای نجات دریاچه ارومیه عزم خود را جزم کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.