کرمان؛

شرکت درمسابقه با هدف تبلیغ مبارزه با ایدز

فاطمه امیربهزادی تیرانداز بین المللی کرمان در مسابقات تیراندازی باکو آذربایجان با شعار کرمان شهردوستدار برنامه مبارزه با ایدز حضور یافت.

شرکت درمسابقه با هدف تبلیغ مبارزه با ایدزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان،امیر بهزادی عضوتیم تیراندازی به اهدف پروازی کرمان گفت : هفته گذشته راهی کشور اذربایجان شدم تا در مسابقات اهداف پروازی که با حضور قریب به اتفاق ورزشکاران مطرح و المپیکی این رشته درشهر باکو برگزار میشدشرکت کنم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 45 نفر شرکت کننده ، با یکدیگر رقابت داشتند و من نیز با توجه به تمریناتی که از یک هفته ای قبل از شروع این دوره از مسابقات داشتم ، با امادگی نصفه و نیمه ای راهی این مسابقات شدم . و در نهایت نیز نتوانستم نتیجه خوب و دلخواهم را کسب کنم .

امیر بهزادی این دوره از مسابقات با درج شعاری پیرامون مبارزه با ایدز بر روی لباسش ، خبر ساز شده بود در این خصوص می گوید:شعاری که بر روی لباس من درج شده بود ، یک شعار و پیام برای مبارزه هرچه بیشتر با ایدز بود لذا ورزش و مسابقات جهانی نیز بهترین محیط برای انتقال این پیام به جهانیان بودبرای همین منظور من در این مسابقات باپیام کرمان شهر دوست دار برنامه های اچ آی وی در مسابقات شرکت کردم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار