کرمان؛

نگاه ویژه مسئولان به اعتیاد

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان بردسير اعتياد به مواد مخدر را یک نگرانی عمومی و مساله مهم اجتماعی دانست که نگاه ویژه مسئولان را می طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرگردسید علی حسینی در نشست شورای اداری شهرستان بردسیرگفت: مواد مخدر، اعتیاد و معتاد سه ضلع مثلثی را تشكیل می دهند كه سایه خود را بر جامعه گسترده اند و هر روز بیش از روز قبل توجه مردم را به خود جلب می كنند.

وی افزود: اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر به مثابه یك مسئله اجتماعی پدیده ای است كه همراه با آن توانایی جامعه در سازمان یابی و حفظ نظم موجود از بین می رود و باعث دگرگونی هایی در ساختار جامعه و نظام اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه می شود.

جانشین فرمانده انتظامی بردسیر با توجه به اهمیت موضوع یاد آور شد: مساله مواد مخدر به قدری اهمیت دارد كه سازمان بهداشت جهانی آن را یكی ازتهدید هاو چالش های اساسی پیش روی جامعه قرار داده است.

حسینی افزود :.باید به جای تاكید بر در مان بر پیشگیری متمركز شویم زیرا در محیط بیماری زا هر پیشرفتی كه در درمان حاصل شود تحلیل می رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اقدامات فرهنگی در بحث مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از این بلای خانمان سوز ضروری بوده و امیدواریم با همكاری تمامی سازمان ها و نهادها بتوانیم جلوی این بلای خانمان سوز را بگیریم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اعتیاد ، مسئولان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار