آبادان؛

تغییر کاربری پارک شهر به بازارچه در شادگان

برای راه اندازی بازارچه در خود شادگان مکانی تعیین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛استاندار خوزستان در شادگان گفت: با تغییر کاربری فضای سبز به هر چیز دیگری مخالفم. باید تا می توانیم همه چیز را به فضای سبز تبدیل کنیم و اصلا نباید کاربری فضای سبز را برای هیچ چیزی تغییر داد و به شدت با این مسئله مخالفت خواهم کرد.

غلامرضا شریعتی افزود: یک مکانی را برای راه اندازی بازارچه به منظور به فروش رساندن کالا در خود شادگان تعیین و شهرداری هم زیرساخت هایش را تأمین کند.

وی گفت: سازمان بنادر باید ۵۰ درصد هزینه برق دار شدن بندر شادگان را بدهد چون بحث اشتغال در این بندر از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و بنابراین باید همکاری لازم را داشته باشند. مابقی هزینه را نیز استانداری همکاری و تأمین خواهد کرد.

استاندار خوزستان در خصوص مصوبه شورای امنیت کشور که بالاتر از موتور قایق ۴۵ نباید به دریا بروند و تفویض این اختیار به شورای تأمین استان ها برمی گرددافزود: در صورت نبود مشکل و کارشناسی بودن، این مجوز را صادر خواهم کرد.

شریعتی گفت: دوشنبه هفته آتی با گمرک کشور جلسه خواهم داشت که حتما مشکلات بندر شادگان را مطرح کرده و بحث راه اندازی سیستم الکترونیک ثبت اظهارنامه را نیز با همکاری مدیرکل بنادر استان حل و موانع را رفع می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.