بسته اینستاگردی(250)؛

گریم متفاوت بهنوش بختیاری/سردرگمی پرستوصالحی بین استقلال و پرسپولیس/اکران فیلم دراکولا

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


آرش برهانی نوشت:"يك هفته تمرين سخت".

اینستاگرام


معصومه ابتکار نوشت:"دیشب دیدار و گفت و شنودی با نمایندگان تشکل ها و فعالین محیط زیست در سازمان داشتیم.
در این برنامه، چند تن از مدیران سازمان در بخش های دریایی، زیستگاهها، تنوع زیستی و ارزیابی زیست محیطی نیز گزارش دادند و بیش از بیست نفر از نمایندگان تشکل ها مهم ترین مسایل مد نظر خود را مطرح کردند، از جمله: حمایت از محیط بانان، مخالفت با انتقال آب بین حوزه ای و سد سازی، اصلاح و تقویت قوانین و جایگاه سازمان حفاظت محیط زیست، حفاظت از تالاب ها و اقداماتی که در این زمینه شده و ...
پر شور و سرشار از شعور هم انتقاد کردند و هم پیشنهاد و تعداد به حدی بود که نوبت من به وقت اذان مغرب رسید.
ضمن تقدیر از فعالیت جامعه مدنی و دوستداران محیط زیست و با یادآوری تاکید رییس جمهور روحانی بر اینکه هر جا خلافی دیدید، فریاد بزنید و به کمک بیایید، به سه محور اقدامات دولت برای زمینه سازی نقش آفرینی تشکل های مردمی اشاره کردم:
یک/ دخالت تشکل های مردم نهاد زیست محیطی برای سیاستگزاری در دولت یازدهم که با تصویب عضویت آنها در کمیته برنامه ریزی استان ها تحقق یافته است. به این صورت که آنها در این کمیته در مورد برنامه های توسعه استان ها نظر می دهند و حق رای دارند. یعنی در قدرت دخالت می کنند و تصمیم ساز هستند.
دو/ دولت یازدهم برای تقویت جایگاه حقوقی تشکل های مردم نهاد با محوریت نگاه حمایتی وزارت کشور اقدام کرده و لایحه حمایت از مشارکت های اجتماعی آخرین مراحل خود را در دولت برای تصویب می گذراند.
سه/ دولت یازدهم فضای آزاد و غیز امنیتی برای نقد و طرح دیدگاههای جامعه مدنی فراهم آورده است".

اینستاگرام


حسین ماهینی:"در مسابقه بین شیر و آهو، بسیاری از آهوها برنده می شوند. چون شیر برای غذا می دود و آهو برای زندگی. پس: ” هدف مهم تر از نیاز است".

اینستاگرام


بهنوش بختیاری نوشت:"اکران فیلم *من*از مردادماه.....طراح گریم: عظیم فراین....کارگردان:سهیل بیرقی....بازیگران:لیلا حاتمی..بهنوش بختیاری...امیرجدیدی...مانی حقیقی و علی منصورو....تهیه کنندگان: سعید سعدی وسعید خانی...این فیلم روخیلی دوس دارم و برای این نقش کاندید سیمرغ جشنواره بودم....امیدوارم باتوجه به منع تبلیغات در شبکه های ماهواره ای تلویزیون و مردم ازین فیلم حمایت کنن".

اینستاگرام


پرویز پرستویی نوشت:"استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟ یکى از شاگردان گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم.
استاد پرسید: اینکه آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است، امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟
هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.
سپس استاد پرسید: هنگامى که دو نفر عمیقا یکدیگر را دوست داشته باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟ چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است.
استاد ادامه داد: هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان بازهم به یکدیگر بیشتر می‌شود. سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند.
این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باشد. امیدوارم روزی برسد که تمامی انسان ها قلب هایشان به یکدیگر نزدیک شود".

اینستاگرام


امیر آقایی نوشت:"سالها پيش ، وقتي در راه روهاي تئاتر شهر اولين بار ديدمت، هيچ فكر نميكردم بعدتر ها رفاقتي ميانمان شكل بگيرد، تا اينكه شنيدم براي نمايش سياها يك سال اندي در آن موتور خانه ي نمور تمرين كردي، وچه شگفت انگيز بودي، هم تو و هم نمايش. همينطور آمديم تا قهوه تلخ، كه به جايت براي يك اجرا ميثم را بازي كردم، هر كجا هست سالم باشد شبنم طلوعي، چه نقشي نوشته بود در قهوه ي تلخ براي تو. و دست آخر روزي را به ياد ميآورم كه روي به روي من نشسته بودي و پا به پاي پيمان اشك ميريختي در سكانس مرگش در اولين شب آرامش. از اينجا به بعدش را هم تو خوب ميداني و هم من، رفيق بي نظير، تولدت مبارك. چه خوب كه به دنيا آمدي، چه خوب كه بازيگر شدي، چه خوب كه قدر خودت را ميداني، چه خوب كه ارزان نيستي، چه خوب كه رفيق عزيز مني، چه خوب كه همسر بهنوش اي، چه خوب كه هستي".

اینستاگرام


پرستو صالحی:"قرار بود پست فوتبالي نزارم سر حرفمم هستم اين پست هم ربطي به فوتبال نداره !!! عمو موسي رو ميشناسين ؟! موسي سلامت جانباز جنگ ايران و عراق، عاشق شهيد همت، از من تاجيه بد استقلالي خواست پرچم پرسپوليس و به دست بگيرم حتي شده يك لحظه اگه جون هم مي خواست ميدادم اين كه چيزي نبود در قبال اون چيزي كه او به ما بخشيده بود، قربون خدا برم براي عمو موسي كه سالهاست روي ويلچر تو آسايشگاه جانبازان زندگي ميكنه پرسپوليس نقطه ي وصلي شده با دنيا...خاك پاي عمو موسي و تمامي جانبازان سرزمينم كه براي خاك و ناموس و وطنشون جنگيدن ، روح تمامي شهيدان مرزبانان و محيطبانان و تمامي كساني كه در راه وطن جونشون رو از دست دادند شاد يا حق ( به عشق عمو موسي كه حتما اين پست رو مي بينه كري و كل كل فوتبالي ممنوع".

اینستاگرام


ویشکا آسایش نوشت:"امشب ساعت ٨ سينما آزادى اكران دراكولا. ميبينمتون".

اینستاگرام


رضا کیانیان نوشت:" اينجا يك كافه است كه صبحانه سرو مى كند ؛ صبحانه اش هم يكى از آن تارت هاى سنتى است! هر توريستى كه وارد ليسبون مى شود ، از واجبات است كه برود و يك روز صبح ، يكى از اين تارت ها بخورد!
كافه pasteisdebelem ازسال ١٨٣٧ پر رفت آمدترين و پرطرفدارترين كافه در ليسبون است !
كافه كنار ساحلى قرار دارد كه در قرون ١٤ و١٥ ميلادى ، فاتحان پرتغالى ، از اينجا براى فتح جهان حركت مى كردند! در آنجا چند تنديس هم براى بزرگداشت آنان ساخته شده!
يكى از دوستانم كه فيلم مستندى درباره روزگار استعمارگرى پرتغال ساخته ، مى گفت: در طول تحقيقات براى همين فيلم متوجه شده كه دريانوردان پرتغالى تا محدوده ى كمى مى توانستند كشتيرانى كنند و بعدها از كتاب هاى محمد بن موسى خوارزمى، فيلسوف منجم رياضيدان جغرافيدان ايرانى ياد مى گيرند كه براى مسافت هاى دور چگونه راه هاى دريايى را محاسبه كنند و بعد از آن توانستند تنگه هرمز را فتح كنند و تا امريكا بروند".

اینستاگرام


واعظی نوشت:"روز قدس روز حمایت از مظلومیت و مقاومت است. همه ما وظیفه داریم با شرکت در راهپیمایی روز قدس از حقوق ستم دیدگان و مظلومان بویژه مردم فلسطین حمایت کنیم".

اینستاگرام



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار