شهرکرد؛

روز قدس روز اعلام انزجار از ظالمان و مستکبران است

روز قدس روز اعلام انزجار از ظالمان و مستکبران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِياءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ لَوْ كانُوا يَعْلَمُونَ»

«من روز قدس را روز اسلام و رسول اکرم (ص) می دانم.» امام خمینی (ره)

بار دیگر با فرا رسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان، بوی اسلام و رسول خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) در سر تا سر دنیا به مشام مستضعفین عالم رسیده و وقت آن است که دلهای مملو از بغض مستکبران به خروش درآیند و با فریادهای استکبار ستیز سکوت مرگبار مجامع بین المللی را در هم بشکنند.

روز قدس روز اعلام انزجار مظلومان عالم از ظالمان و مستکبران است و روزی است که مردم بی دفاع فلسطین خود را در برابر رژیم غاصب صهیونیسم و تمامی جانایتکاران دنیا تنها نخواهند دید و همه مظلومان دنیا با زبان روزه جنایات خونخواران دنیا و علی الخصوص رژیم غاصب صهیونیستی را افشا خواهند کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز نمایش وحدت و انسجام امت بزرگ رسول الله (ص) و روز بزرگ مرگ رژیم اشغالگر قدس است.

امروز پس از 6 دهه اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط صهیونیست ها، جهان شاهد حملات وحشیانه، نامشروع و غیر انسانی جنگده های رژیم آل سعود به نیابت از رژیم غاصب صهیونیسم در سوریه، عراق، یمن، لیبی و حتی بحرین با قصد اختلاف و کشاندن جنگ به میان کشورهای مسلمان و سرزمین های اسلامی است.

این بیانه می افزاید: امسال به لطف و عنایت الهی، امت بزرگ رسول الله (ص) در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، در خیزشی عظیم در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم بی گناه و آورگان بی پناه فلسطین علیه ظلم و خشنونت اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می دهند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.