شهرکرد؛

رژیم اشغالگر قدس از هر زمانی ضعیف‌تر و ذلیل تر است/ راهپیمایی روز قدس یک جهاد است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: امروز، رژیم اشغالگر قدس از هر زمانی ضعیف‌تر و ذلیل تر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با تقدیر از حضور حماسی، با شکوه و با بصیرت مردم در راهپیمایی این روز، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک جهاد است و مردم کشورهای مختلف در این روز در مقابل ظلم قد علم می‌کنند.

وی تأکید کرد: مشت های گره کرده مسلمانان جهان در این روز، نشان اتحاد و پیوستگی آنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

نکونام اظهار داشت: با حمایت مسلمانان جهان از مردم فلسطین و ایستادگی و مقاومت انقلابی آنان در برابر اسرائیل، ابهت پوشالی این رژیم اشغالگر و استکبار جهانی روز به روز سست تر و ضعیف تر از گذشته می شود.

وی، با بیان اینکه در حال حاضر رژیم اشغالگر قدس از هر زمانی ضعیف‌تر و ذلیل تر است، افزود: این در حالیست که جامعه اسلامی نسبت به گذشته قوی‌تر شده است.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه با بیان اینکه باید چهره خبیث آمریکای جنایتکار را شناخت، گفت: اعتقاد و باور مسلمانان جهان بر ایستادگی در برابر متجاوزان و نظام سلطه، خباثت آمریکا را روز به روز روشن تر می کند.

نکونام افزود: تاریخ ترورهای بی‌شمار در کشور ایران تنها برگی از جنایات و خباثت آمریکاست که نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه ماهیت اصلی آمریکا در مذاکرات هسته ای ایران بر همگان مشخص شد، گفت: عده‌ای به غلط آمریکا را منجی نشان می دهند در حالی‌که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با بیان وجود مشکلات فقر، بیکاری و اعتیاد در درون آمریکا، تصریح کرد: ملت ایران اگر با توجه به اقتصاد مقاومتی، از تمام توان، استعدادها و توانمندی های درون کشور بهره بگیرد و روی پای خود بایستد، به عزت و اقتصاد پویا خواهد رسید و نیازی به میانجی گری آمریکا ندارد.

نکونام، با اشاره به ایستادگی رهبر معظم انقلاب در برابر استکبار جهانی و توصیه به جوانان برای حفظ روحیه انقلابی گری، تأکید کرد: مردم، دولتمردان و مسئولان کشور با آگاهی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، ضمن جلوگیری از نقوذ دشمن، نباید تحت تاثیر این نفوذ قرار بگیرند.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام با امت اسلامی و از ساعت 11 صبح امروز جمعه 11 تیرماه 95 با شرکت پرشور اقشار مردم روزه دار و بویژه جوانان و نوجوانان در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار