شهرکرد؛

افراد انقلابی با حرف ها و مواضع‌ خود دشمن را منفعل کنند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: افراد انقلابی باید با حرف ها و مواضع‌ خود دشمن را منفعل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: افراد انقلابی باید با توجه به وظایف خاص خود در فرصت‌های مختلف، به گونه‌ای حرف بزنند و موضع‌ بگیرند که دشمن را منفعل کنند، نه اینکه حرف و موضع گیری آنها مطابق میل دشمن باشد.

وی
با بیان اینکه بی‌بصیرتی موجب جری شدن دشمن می‌شود، افزود: رصد توطئه دشمنان و اقدام متناسب با آن، از ویژگی‌های اصلی افراد انقلابی و بصیر است.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تحریم ها گفت: اکنون که تحریم‌ها برداشته نشده است، باید پیرامون این واقعیت حرف زد تا چهره واقعی و خباثت دشمن معرفی شود.

نکونام تأکید کرد: در زمان تحریم هم باید با تلاش، خودباوری و اتکا به توانمندی داخلی، برای پیشرفت کشور وارد عمل شد.

وی، با بیان اینکه امروز جوانان انقلابی، مؤمن و ولایتمدار زیادی در کشور وجود دارد که در مقابل هرگونه هنجارشکنی و انحراف از عقاید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موضع می‌گیرند و امر به‌ معروف و نهی از منکر می کنند، افزود: این جوانان نباید به بهانه اینکه از قبل انقلابی نبودند نادیده گرفته شوند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز باید جوانان در صحنه باشند تا انقلاب به وسیله آنها راه خود را ادامه دهد.

نکونام، با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)‌ و زندگی پاک ایشان در دوران جاهلیت قبل از اسلام، گفت: حضرت خدیجه کبری (س)‌ شخصیتی بزرگ بود که باید الگوی همگان بویژه در مقابله با تهاجم فرهنگی قرار گیرد.

وی، سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را هم یادآور شد و افزود: آن حضرت (ع)، امامی بزرگوار و مظلوم است که طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص)، اگر می‌خواهیم عقل مجسم را ببینیم باید به ایشان نگاه کنیم.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به 31 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: شهید چمران چراغ پرفروغ و الگوی در مسیر انقلاب بودن است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.