شهرکرد؛

امنیت برای ایران یک سرمایه است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ایران به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل شده است، امنیت را یک سرمایه برای کشور دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به حضور تروریست‌های پرورش یافته از سوی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در منطقه گفت: حضور این گروهها سبب ناامنی و ایجاد مشکلات زیادی برای منطقه شده و این برای کشورهای اسلامی یک تهدید است.

وی با بیان اینکه هدف همه آن‌ها نظام جمهوری اسلامی است، افزود: با وجود این تهدیدات و تحرکات گسترده گروه تروریستی داعش در منطقه، به لطف الهی، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و مرزبانی کشورمان با هوشیاری و قدرت، اجازه ورود هیچ تروریستی را به خاک ایران نداده و نخواهند داد.

نکونام اضافه کرد: برنامه تروریست‌های تکفیری این بود که چند بمب‌گذاری یا ترور در ایران انجام دهند و رسانه‌های خارجی هم‌سو با آن‌ها نیز با دروغ و جنگ رسانه‌ای، این قبیل اتفاقات را بزرگ جلوه دهند ولی به لطف خدا به اهداف خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه ایران به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل شده است، امنیت را یک سرمایه برای کشور دانست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در ادامه با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب و علت نامگذاری این روز، با تشریح جنایات رضاخان علیه اجتماع مردم در اعتراض به کشف حجاب در مسجد گوهرشاد گفت: عفاف و حجاب برای زنان و دختران یک سرمایه است که قرآن کریم هم بر آن تأکید دارد.

نکونام با بیان اینکه بی‌حجابی زن را جایگاه واقعی خود در جامعه پایین می‌آورد، افزود: کشورهای غربی به زن به عنوان یک ابزار نگاه می کنند و بی حجابی و بی عفتی را برای او کرامت می دانند در حالی که عفاف و حجاب برای زنان مانند یک حصار در برابر نامحرم است.

وی با بیان پیش بینی برنامه‌های گسترده‌ای برای روز عفاف و حجاب در استان اضافه کرد: یکی از آن‌ها اجتماع و راهپیمایی بعدازظهر روز دوشنبه 21 تیرماه در حمایت از گوهر عفاف و حجاب در شهرکرد است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه 18 تیرماه روز ادبیات کودک و نوجوان، 20 تیرماه روز جهانی جمعیت و 25 تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی را نیز گرامی داشت.

نکونام، ضمن اشاره به روز جهانی جمعیت و وجود دیدگاه های متفاوت در این زمینه، با یادآوری آسیب‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... کاهش جمعیت، خاطرنشان کرد: دخالت در تنظیم جمعیت حتماً باید مطابق با موازین اسلامی باشد.

وی تأکید کرد: وقتی جمعیت دیگر مذاهب زیاد شود پیروان مکتب اهل‌بیت (ع) هم باید حرفی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.