قوم یهود بدترین قوم در روی زمین است

امام جمعه سرخس گفت : قوم یهود بدترین قوم بر روی زمین است که از صدر اسلام تا اکنون وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های نماز جمعه سرخس افزود: لجاجت و بهانه جویی نمونه عینی از ویژگی های این قوم است زیرا حق پذیر نیستند و در تاریخ بعنوان عهد شکن و پیمان شکن زبانزد هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل در 25 سال آینده اظهار داشت: با تفسیر سوره مبارکه اسراء به این نکته خواهیم رسید که در تاریخ یهودیان دو بار در دنیا فساد ایجاد میکنند که یکبار در اوایل اسلام رخ داده است و دومین بار اکنون است که در دنیا فساد و جنگ ایجاد کرده اند و با اتحاد مسلمانان شاهد نابودی این قوم خواهیم بود.

امام جمعه سرخس گفت: امیدواریم کشورهای مسلمان با اتحاد و وحدت علیه این رژیم غاصب و در حمایت از مظلومان به پا خیزند.

حجت الاسلام ارژنگ با اشاره به فرمان امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس یک فرمان تاریخی و ارزشی بوده است گفت : امام راحل در حقیقت با این حرکت مبارزه با ظلم را به همه آموخت.

وی افزود: مسلمانان از جنگ و تجاوز می بایست دوری کنند و در مقابل ظالمان نباید تسلیم شوند.

امام جمعه سرخس گفت: راهپیمایی روز قدس به فتوای مراجع دینی یک عبادات محسوب می شود ، عبادت مضاعفی است که مسلمانان و روزه داران از ظلم ستیزی و مستکبران برائت می جویند و اعلام انزجار می کنند.

حجت الاسلام ارژنگ تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع حتی در قبل از انقلاب به وسیله بزرگان و روحانیون مبارز انجام می شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.