مشهد؛

شرط توحید ولایت اهل بیت (ع) است

نمابنده ولی فقیه ئر خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: عزت به این نیست که کالاهای بنجل خارجی را استفاده کنیم عزت به این است که در مقابل استکبار بایستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ماه ذی القعده ماه امام هشتم (ع) است که اول ماه با ولادت خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه و ولادت خودشان در 11 ذی القعده است افزود: 23 ماه ذی القعده هم روز زیارتی ایشان که فرصت مناسبی برای مجاوران و زائران ایشان است و برافراشتگی پرچم علی ابن موسی الرضا (ع) یکی از وسایل توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی(ص)،تشیع علوی و رضوی است.

وی تصریح کرد: به برکت وجود مبارک حضرت رضا(ع)  که معارف ایشان روز به روز گسترش می یابد و دلداگی به مقام ائمه معصومین است و با تاثی به این مکتب است که امروزه شاهد رواج مکتب اسلام در جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروزه در بین تمام آموزه های  برجسته ی امام رضا (ع) از همه  مهمتر که مورد وفاق همه  فرق اسلامی است حدیث سلسله الذهب است که این سند به ائمه معصومین و جبریل و به خدا می رسد که در این حدیث یک غیر معصوم وجود ندارد که حدیثی با این کیفیت موجود نیست  که امام رضا (ع) یکی از شروط را خودشان می دانند  که شرط توحید ولایت اهل بیت (ع) است.

آیت الله علم الهدای  ادامه داد:در زمان حکومت مامون  در خراسان او خودش را شیعه می دانست وفقط دوست داشتن  امیر المومنین را  برای شیعه گری لازم می دانست و اگر شیعه ای با امام رضا(ع) نجوا داشت آن را مزاحم حکومت خود می دانست و می گفت فقط باید امیر المومنین را دوست داشت.

وی با اشاره به اینکه امروزه شیعه دنبال امام زنده است که با مصالح انگلیس و آمریکا نمی سازد، گفت: امروزه شیوه مامون ها در در دنیا وجود دارد که مانند شیعه انگلیسی و آمریکایی که همان شیعه ای است که 14 قرن پیش است که  هر چه قدر می خواهی  امیر المومنین را دوست داشته باش ولی به دنبال معارف و فضیلت های آنها نباش و فقط صرفا دوست داشته باش و یا فقط در مراسم عزاداری شان گریه کن.

وی  با تاکید بر اینکه شیعه پیروی ولایت فقیه است، تصریح کرد: امام زمان (عج) دنبال شیعه ای هستند که بدنبال ولایت فقیه باشد و شیعه ای را می خواهند که  جهان را برای اسلام جهانی آماده کند و 1170 سال است که شیعه در دست مجتهد جامع الشرایط  سپرده شده  است.

امام جمعه مشهد افزود:مجتهد جامع الشرایط  برای سعادت مردم و مدیریت زندگی اقتصادی و فرهنگی مردم تلاش می کند.

وی افزود: چند روز پیش مقام معظم رهبری  گفتن که کالاهای قاچاق را آتش بزنید  که با تحلیل صحبت ایشان  این است که  باید به تولید داخل تکیه کنیم که فرقی نمی کند که فروشنده قاچاقچی باشد یا فقط توزیع کننده و فروشنده کالای قاچاق باشد که باید برخورد شود که آمدن جنس خارجی باعث برهم زدن اقتصاد کشور می شود و این یک صلاحدید اقتصادی است.

آیت الله علم الهدای با اشاره به اینکه شرکتی ایتالیای با ایجاد ده ها فروشگاه در کشور و توزیع کالاهای خارجی باعث شده که مدلینگ را رواج دهد و زنان را با استفاده از این کالاهای خارجی فاسد کند، تصریح کرد:80 میلیون نفر در کشور متقاضی استفاده از این کالاها در بازار هستند که   بنجل و بدرد نخور  این شرکت های خارجی را استفاده می کنند.

وی گفت:چرا کشور های خارجی دستگاه ها ی دانش بنیانشان را در کشور ما سرمایه گذاری نمی کنند و یا لوازم پزشکی مورد نیاز در کشور مان را به ما نمی فروشند و یا سرمایه گذاری نمی کنند  و فقط جنس های بدرد نخور را در کشور مان تبلیغ و ترویج می کنند .

وی افزود: عزت از خدا و بعد پیامبر و مومنین اش است و به این نیست که کالاهای بنجل خارجی در کشور داخل شود استکبار ستیزی با دشمنان خدا به این یعنی معنی است.

وی ادامه داد: عزت به این است که در کشور شهدا و جانبازانی داریم که دشمن می داند و کشوری آماده داریم که مردمی پاکباز دارد امثال افرادی چون شهید رجب زاده که پس از سالها تحمل رنج و درد های جانبازی امروز به خاک سپرده می شود  همرزمان شهیدش نایل می شود.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.