سمنان;

راهیابی 6 هنرجو به مرحله کشوری جشنواره هنر های تجسمی

6 هنر جوی استان به مرحله کشوری هفدهمین جشنواره هنر های تجسمی شاخه فنی وحرفه ای وکاردانش راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر کل آموزش وپرورش استان سمنان  با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره ملی در استان سمنان گفت: استان سمنان جزو استان‌های برتر کشور در توسعه متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است و جایگاه ویژه‌ای را در این زمینه در میان استان‌های کشور دارد.
محمدرضا جهان با اشاره به اهمیت کیفی سازی فعالیت‌های آموزشی در مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش این استان تصریح کرد: برگزاری این‌گونه جشنواره‌های مهارتی می‌تواند به توسعه کیفی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز کمک کند.
 محمدرضاجهان اظهارداشت : پس ازداوری های انجام شده،«نیلوفرسعیدی»ازشهرستان شاهرود دررشته صنایع دستی(زمینه طراحی نقوش سنتی)،«الهه خراسانی نژاد»دررشته صنایع دستی(زمینه گلیم وقالی)و«آتناعبدالشاه»، « پرنیاسادات مهدی نژاد»  دررشته گرافیک ازشهرستان سمنان ،«زهراشیرکوند»دررشته چاپ دستی ازشهرستان سمنان و«معصومه ربیعی»دررشته هنرفرش شاخه کاردانش ازشهرستان شاهرودتوانستندبه مرحله کشوری این جشنواره راه یابند.
گفتنی است؛مرحله کشوری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، از بیست و هشتم تا سی‌ام تیرماه امسال به مدت سه روز در سمنان و دهمین جشنواره هنری کاردانش به میزبانی استان اردبیل درمردادماه برگزارمی گردد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.