اردبیل؛

خنک شدن هوای اردبیل در آخرین هفته ماه مبارک رمضان

در حالی که تابستان با توپ پر و گرمای بی‌سابقه آغاز شده بود در هفته جاری به عنوان آخرین هفته ماه رمضان هوای خنک و مطبوع در نقاط مختلف استان اردبیل حاکم خواهد بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل بعد از سپری شدن 3 روز گرم و داغ تابستانی در هفته جاری با استقرار سامانه جدید جوی هوای استان اردبیل به تدریج خنک‌تر خواهد شد به طوری که از شدت گرما کاسته شده و در روز دوشنبه کاهش دما بین 4 تا 8 درجه اتفاق می‌افتد.

به دنبال حاکم شدن این سامانه جدید بارش‌های پراکنده نیز به ویژه در مناطق کوهستانی دور از دسترس نخواهد بود به طوریکه این بارش‌های پراکنده خفیف به تعدیل هوا و خنک شدن آن کمک خواهد کرد.

هواشناسی استان اردبیل که در روزهای گذشته دمای 30 تا 32 درجه را نیز در مناطق مختلف استان به ثبت رسانده بود اعلام کرد که در خنک‌ترین ساعات هوای اردبیل به 15 درجه نیز خواهد رسید.

با خنک شدن هوا به ویژه در آستانه تعطیلات عید فطر و ورود گردشگران به ییلاق خوش آب و هوای ایران پیش‌بینی شده است که تا پایان این هفته هوای مطبوع و خنک در استان اردبیل حاکم باشد که این خود نوید ورود میلیونی گردشگران و مسافران را در تعطیلات سه روزه پایان هفته به مناسبت عید فطر می‌دهد تا مسؤولان استان خود را مهیای پذیرایی شایسته از این مسافران و گردشگرانی بکنند که مقصد گردشگری خود را دامنه‌های سبلان و ییلاق ایران قرار دادند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، خنک شدن ، هوا ، عید ، فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.