جنبش احرار بحرین: پایداری آیت‌الله عیسی قاسم طرح آل خلیفه را به شکست کشاند

جنبش احرار بحرین با اشاره به اینکه رابطه میان مردم و رژیم حاکم به پایان رسیده است، پایداری آیت‌الله قاسم را عامل شکست طرح‌های آل خلیفه دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مراة البحرین، جنبش احرار بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اوضاع در بحرین به مرحله غیرقابل برگشتی رسیده است و رابطه میان ملت و آل خلیفه برای همیشه تمام شده است.

در این بیانیه آمده است: ثبات و پایداری شیخ عیسی قاسم طرح اشغالگران را با شکست روبرو کرد.

 در حالی که مردم بحرین خواستار تحولات دموکراتیک به شکل نسبتا آرام و به دور از خشونت هستند، آل خلیفه به طور کامل با این موضوع کنار نمی آید و طرح ویرانگر تغییر بافت جمعیتی را به بهانه طرح های اصلاحی در پیش گرفته است.

جنبش احرار بحرین تاکید کرد: انقلاب مردم بحرین این طرح را به شکست کشاند و علت رفتار خشونت آمیز آل خلیفه ضد انقلاب و مردم و شخصیت های برجسته بحرین این است.

در این بیانیه آمده است: درود بر تحصن کنندگان منطقه دراز که طاغوتها و اشغالگران را در هم شکستند. آنها بر قبیله خلیفه (آل خلیفه) غلبه خواهند کرد. حاکمانی که به علت دنیا دوستی، در امانت خیانت کردند و دست در دستانی قرار دادند که آغشته به خون شهیدان بود.

جنبش احرار بحرین بیان کرد: درود بر آیت الله عیسی قاسم و مردم دوستی وی. مردی که زندگی را وقف فقیران و مظلومان کرد. مواضع در خور توجه وی به پیروزی الهی وعده داده شده منجر می شود. پایداری شیخ عیسی قاسم و به همراه آن مردمی که دست به انقلاب زدند و بر تغییرات اساسی بنیادی اصرار کردند؛ از عوامل پیروزی و شروط اصلی آنهاست و وعده الهی طولانی نخواهد بود. این پایداری طرح های اشغالگران و آل خلیفه را به شکست کشاند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار