مطهری :

تمرینات خوبی در کردان داشتیم / در خط حمله و هافبک ضعف داریم

مربی تیم پیکان گفت:در اردوی کردان به اهداف تاکتیکی خود رسیدیم و برای برطرف کردن ضعف های تیم در خطوط هافبک و فوروارد 3 بازیکن جذب خواهیم کرد .

تمرینات خوبی در کردان داشتیم / در خط حمله و هافبک ضعف داریمحمید مطهری مربی تیم پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص اردوی کردان کرج گفت: اردوی خوبی بود در شش روز حضورمان در کردان 12 جلسه تمرینی داشتیم به اهداف تاکتیکی از قبل برنامه ریزی شده خود رسیدیم ،بیشتر روی کارهای بدنسازی بازیکنان کار کردیم و یک بازی دوستانه هم برگزار کردیم. درمجموع تمرینات سنگین اما شادابی را پشت‌سر گذاشتیم

وی درباره اینکه خواسته کادر فنی در خصوص جذب بازیکان برآورده شده است هم اظهار کرد : با توجه به بوجه باشگاه و رقم های میلیاردی که بازیکن درخواست می کردند تیم خوبی را تشکیل داده‌ایم از جذب نفرات رضایت داریم ، البته در خطوط هافبک و حمله نیاز به سه بازیکن داریم که سعی می‌کنیم با جذب آنها دیگر نقاط ضعف‌مان راکاهش بدهیم .

مطهری در باره لغو اردوی خارجی تیم هم گفت: با تصمیم مسئولان اردوی خارجی تیم لغو شده است و کادر فنی در پی لغو این اردو ،برنامه های خود را تغیر داد و در نظر داریم تا شروع لیگ 2بازی دوستانه سنگین با تیم های لیگ برتر ی و 3 بازی سبک با تیم های رده پایین تر برگزار کنیم .

وی در ادامه افزود :روز دوشنبه 14 تیرماه بازی تدارکاتی سبک خود را برگزار میکنیم و در روز جمعه 18 تیرماه نیز به مصاف تیم قدرتمند تراکتورسازی خواهیم رفت و آخرین بازی سنگین تیم را با ذوب آهن اصفهان را در روز 23 تیرماه برگزار خواهیم کرد.

حمید مطهری درپایان درباره وضعیت جذب آندوتیموریان و مذاکره با محمد قاضی هم گفت: منتظر جواب آندو هستیم  و اگر نتوانیم وی را جذب کنیم ، مذاکرات خودرا  با بازیکن جانشین وی  شروع خواهیم وبا محمد قاضی مذاکره ای نداشته ایم، اگر چه این بازیکن جزء فروارد های  خوب کشور است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار