رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تیم المپیکی را با تجهیزات سفارشی دوچرخه سواری که قرار است در المپیک همراه خود ببرند را به تور بین المللی کینگ هایلگ می فرستیم تا آمادگی کافی کسب کنند.

 خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: روز گذشته نتایج رکابزنان المپیکی را به همراه کادر فنی و اعضای کمیته  بررسی کردیم و اردوی رکابزنان المپیکی دوشنبه 14 تیر تمام می شود سپس اسامی منتخبین را اعلام می کنیم.

*رکابزنان المپیکی به اوج آمادگی رسیدند

وی افزود: تیم المپیکی را با تجهیزات سفارشی دوچرخه سواری که قرار است در المپیک همراه خود ببرند را به این تور می فرستیم و برای حضور رکابزنان در تور چین به احتمال قوی مدیر تیم های ملی(مصطفی چایچی) نیز به همراه تیم های باشگاهی برود تا از نزدیک از فعالیت رکابزنان اطلاع پیدا کند .  
 
قمری در ادامه بیان کرد :پس از این اردو رکابزنان برای ریکاوری کوتاه به منزل می روند و 23 تیرماه به همراه تیم باشگاهی شان عازم تور کینگ هایلگ چین می شوند. باتوجه به تغییرات خوبی که به تازگی از لحاظ پزشکی ، تمرینی،  تست ها و زمان ها ایجاد شده تا به این لحظه رکابزنانمان پیشرفت خوبی داشتند.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه بیان کرد:یک روز پیش از مسابقات المپیک رکابزنان به ایران باز می گردند و از ایران به ریو اعزام خواهند شد.
 
وی در خصوص تیم پیست تاکید کرد: مسابقات قهرمان کشوری رکابزنان پیست از شنبه 19 تیر آغاز می شود و پس از آن اردو ها و مسابقات را آغاز می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار