بیرجند؛

راه اندازی سامانه اندروید مشترکان شرکت گاز خراسان جنوبی

سامانه اندروید مشترکان در شرکت گاز برای اولین بار در کشور درخراسان جنوبی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:برای اولین بار در کشور این سامانه در راستای استفاده از فناوری نوین تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه های مشترکین توسط واحد فناوری اطلاعات ین شرکت راه اندازی شده است .

دشتی افزود:این سامانه از طریق وبگاه شرکت گاز استان به آدرس www.nigc-skgc.ir قابل دسترسی و نصب روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد.

وی با اشاره به رایگان بودن خدمات این سامانه گفت:مشاهده آخرین صورتحساب گاز بهاء مشترکان ،مشاهده سابقه قبوض،دریافت پیام اخطار قطع برای مشترکان بخشی از امکانات این سامانه است.

وی در تشریح قابلیت ارسال پیام عدم امکان قرائت و درخواست ثبت شماره کنتور برای مشترک افزود : با بهره گیری از این سامانه ، مشترکین در استان از عدم امکان قرائت کنتور خود مطلع شده و میتوانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون تماس تلفنی ،شماره کنتور خود را از طریق این سامانه اعلام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد:برابر دستورالعمل ها و مقررات فروش گاز طبیعی، در صورت عدم امکان قرائت کنتور طی دو دوره متوالی و عدم ارسال شماره کنتور توسط مشترک به شرکت گاز،ملک خالی از سکنه تلقی شده و جهت حفظ مسائل ایمنی،گاز مشترک قطع می شود.

دشتی خاطر نشان کرد: جهت جلوگیری از این موضوع ضمن امکان ارسال شماره کنتور از طریق سامانه ،امکان ارسال شماره کنتور به تلفن گویای شرکت گاز با شماره 32400540 به صورت شبانه روزی میسر می باشد.

وی پرداخت گاز بهای مصرفی توسط مشترکین را عامل مهمی برای توسعه گاز رسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به مشترکین در سطح استان عنوان کرد و بر پرداخت بدهی گاز بهای مشترکین در بخش های مختلف تاکید کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۲۱:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام اقای دشتی .مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی روستای سرو که در5کیلومتری شهرستان درمیان قرار دارد و حدود 300خوانوارجمعیت دارد .ولوله انشا اب گاز در یک کیلومتری روستا رد میشود و ایستگاه شیر درانجا هست وبوی گاز به مشام ما میرسد ولی متاسفانه گاز نه ..مسئولین امروز وفردا میکنند ولی خبری از گاز نمیشود .تنها خواهشی که ازشما ریاست محترم داریم رسیدگی هر چه زودتر به این مشکل ما هست ممنون ازشما ... جمعی از اهالی روستای سرو ومن الله توفیق