رحمانی:

کی‌روش نقشی در استقلالی شدنم ندارد / افتخار میکنم که پیراهن مجیدی را بپوشم

هافبک جدید استقلال نقش کارلوس‌ کی‌روش سرمربی تیم ملی را در آبی پوش شدنش تکذیب کرد.

کی‌روش نقشی در استقلالی شدنم ندارد / افتخار میکنم که پیراهن مجیدی را بپوشمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از ثبت قرارداد با این باشگاه اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به استقلال آمدم و با استقلال قرارداد 2 ساله ثبت کردم  استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده و امیدوارم نتیجه‌ای که لایق هواداران این تیم است را در فصل جاری بدست آوریم. 

رحمانی درباره تاثیر حضور در استقلال برای بازگشت به تیم ملی گفت : من در چند سال اخیر به دلیل خدمت سربازی نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم. شک نکنید این تصمیم تاثیر زیادی در بازگشتم به تیم ملی دارد و با عملکرد خوب در استقلال می‌توانم نظر کی‌روش را برای بازگشت به تیم ملی جلب کنم. 

رحمانی درباره اینکه آیا پیراهن شماره 7 را در استقلال به تن می‌کند یا خیر گفت: ‌تا شروع مسابقات زمان زیادی باقی مانده و همانطور که گفتم در بحث شماره پیراهن هر شماره‌ای که علی آقا بگوید را به تن می‌کنم.

برای من افتخار بزرگی است که شماره 7 که متعلق به فرهاد مجیدی را است بپوشم و نگهداری چنین شماره‌هایی به طور حتم سخت است به هر حال منصوریان درباره اینکه چه کسی چه شماره‌ای را بپوشد تصمیم گیری می‌کند. 

بازیکن جدید استقلال درباره ناکامی این تیم در چند فصل اخیر گفت: البته در فوتبال نمی‌توان قولی داد تمام تلاش خود را برای شادی دل هواداران به کار میگیریم هواداران به دنبال جام و نتیجه گیری در دربی هستند. 

به هر حال به هواداران قول میدهیم سال خوبی را برای آنها رقم بزنیم. 

وی درباره اینکه آیا کارلوس کی‌روش تاثیری برای حضور وی در استقلال داشته یا خیر گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد من یک سالی است که کی‌روش را ندیدم و فقط یک بار او را در هتل المپیک دیدم. 

رحمانی درباره رقبای استقلال در لیگ شانزدهم بیان کرد: سپاهان و تراکتورسازی و ماشین سازی تیم خوبی بستند فکر میکنم سال پرکیفیتی داشته باشیم و برای رویارویی با این رقیبان دشوار باید به خوبی خود را آماده کنیم.

هافبک استقلال درباره قرارداد بالای یک میلیاردی خود گفت:‌ اصلا قراردادم به این مبلغ نمیرسد و شک نکنید زیر این مبلغ است.

انتهای پیام /
برچسب ها: رحمانی ، هافبک ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار