محمد خانی: طارمی و رضائیان به خاطر پول از پرسپولیس جدا شدند

ناصر محمد خانی گفت:هواداران تیم پرسپولیس باید خویشتندار باشند،طارمی و رضائیان به خاطر پول تصمیم اشتباهی گرفتند.

محمد خانی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کی روش نقشی در جدایی طارمی و رضائیان از تیم پرسپولیس نداشته است،به نظر من تنها دلیل جدایی این دو بازیکن از این تیم میتواند مسائل مالی باشد.
 
محمد خانی گفت: در حال حاضر فوتبال کشورمان از لحاظ مالی پیشرفت زیادی داشته است ،ولی از لحاظ فنی روز به روز با مشکل روبرو می شود.قرار دادهای میلیاردی بازیکنان باعث خراب کردن آنها می شود.
 
وی در ادامه گفت:در حال حاضر کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است،باید مربیان لیگ برتر با وی مدارا کنند تا در این فرصت اندک تا شروع بازی های مقدماتی  جام جهانی 2018 روسیه به تیم ملی صدمه وارد نشود.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم به دلیل تعصب بر پیراهنی که بر تنمان بود با تمام وجود در زمین مسابقه حاضر می شدیم ،اکنون شرایط نسبت به گذشته فرق کرده است بازیکنان دیگر وفاداری به پیراهن ندارند ،تمام فکر و ذهن بازیکنان فوتبال مسائل مالی است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان اکنون از لحاظ سخت افراز و نرم افزاری با مشکل روبرو است،باید امکانات لازم را برای کارلوس کی روش فراهم کنیم تا تیم بتواند در مسابقات مقدماتی جام جهانی نتایج مطلوبی را کسب کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۵
.................خودش تو تیمای درپیت رفت بازی کرد حالا به طارمی رونالدو و رامین نیمار گیر میدن
آخرین اخبار