زاهدان؛

آبروداری مالباختان برای کلاهبردارمیلیاردی

در پرونده کلاهبرداری کیشکور خودرو درجنوب سیستان و بلوچستان صد میلیارد تومان کلاهبرداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با وجود این میزان کلاهبرداری تاکنون فقط 16 نفر طرح شکایت کرده اند.

مرزیه افزود: لازم است تا سایر افرادی که ضرر مالی دیده اند طرح شکایت کنند تا میزان دقیق کلاهبرداری مشخص و پرونده ها تجمیع شود.

وی گفت: در این پرونده عده ای از مالباختگان بعلت کم بودن اگاهی شان نسبت به شرایط و نحوه کلاهبرداری وبا اتکا به  تعدادی از افراد سرشناس پول خود را تحویل داده اند و اکنون هم بدلیل حفظ آبروی افراد معتمد طرح شکایت نمی کنند که لازمست این افراد اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: عده ای که از تریبون و فضای مجازی استفاده می کنند و یا در نشریات فعالیت دارند مسائلی از قبیل کلاهبرداری از یک قشر خاص را مطرح می کنند که به مسئولان امنیتی و پلیس فتا استان گفته شده است با این افراد که باعث ایجاد تشنج و جوسازی می شوند برخورد کنند.

مرزیه گفت: پیش از این نیز در سایر نقاط کشور و یا استان کلاهبرداری هایی اتفاق افتاده است  که نمی توان به یک قشر خاص نسبت داد مانند پرونده ازدواج آسان که با پیگیری های قضایی به نتیجه خوب و رفع ضرر شاکیان ختم شد.

وی با رد انتساب فرد کلاهبردار به سپاه افزود: تمام فعالیتهای این فرد که از کشور خارج شده غیررسمی بوده و حکم ممنوع الخروج شدن  وی نیز پس از اطلاع یافتن مسئولان قضایی از پرونده کلاهبرداری  داده شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.