زاهدان؛

21 قرارداد تاکنون با صنعتگران و کارآفرینان شهرک صنعتی خاش امضا شده است

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: 21 قرارداد با گستره هشت هکتار تاکنون با صنعتگران و کارآفرینان برای استقرار در شهرک صنعتی شهرستان خاش امضا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حسینعلی سارانی در نشست ساماندهی صنوف آلاینده خاش اظهار داشت: هم اینک 11 واحد تولیدی با اشتغال 108 نفر و سرمایه گذاری 34 میلیارد ریال در این شهرک مستقرند.

وی تصریح کرد: از 11 واحد تولیدی استقرار یافته در شهرک صنعتی خاش 5 واحد تولیدی کانی غیر فلزی، 3 واحد تولیدی غذایی و آشامیدنی، 2 واحد تولیدی شیمیایی و یک واحد تولیدی صنایع شیمیایی است.

وی افزود: علاوه بر این شهرک، ناحیه صنعتی نوک آباد نیز با گستره 15 هکتار در کیلومتر 55 جاده خاش زاهدان با امکانات زیربنایی مناسب در منطقه خاش قرار دارد.

وی در پایان این نشست گفت: وضعیت شهرک صنعتی خاش و امکانات زیر بنایی آن برای انتقال این صنوف به داخل شهرک به عنوان بهترین و کم هزینه ترین گزینه برای شرکنندگان در این نشست تشریح شد.

سارانی ادامه داد: رقابتی بودن قیمت واگذاری زمین در شهرک صنعتی خاش از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در این خصوص قرار شد کارگروهی متشکل از کارشناسان شرکت شهرکهای صنعتی استان، نماینده فرمانداری، صنعت معدن و تجارت، اداره محیط زیست و اتاق اصناف تشکیل و نقطه نظرات کارشناسی خود را در یک ماه آینده مشخص، جمع بندی و به کارگروه ساماندهی صنوف آلاینده اعلام کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: صنعتی ، شهرک ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.