تمچید فیبا از تیم ملی بسکتبال ایران؛

لوگوی بسکتبال انتخابی المپیک با تصویر حامد حدادی + عکس

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه آغاز رقابت های انتخابی المپیک با گنجاندن تصویر حامد حدادی ستاره تیم ملی کشورمان در لگوی این رقابت ها به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های  بسکتبال انتخابی المپیک 2016 از امروز در تورین ایتالیا آغاز می شود و تیم ملی کشورمان امشب در اولین دیدار به مصاف یونان می رود.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال برای این رقابت ها لگویی را طراحی کرده است که در آن تصویر حامد حدادی ستاره ارزشمند کشورمان به چشم می خورد.

همچنین این سایت در گزارشی 10 دلیل را برای پیگیری این رقابت ها بر شمرده است که یکی از آنها حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت ها است.

تصویر حامد حدادی در لوگوی بسکتبال انتخابی المپیک

در این گزارش درباره ایران گفته شده است " آنها بهتر از آنچه که شما فکر می کنید ،هستند".

در این گزارش می خوانیم : اگر ایران، انتظارات هواداران خود را، به این دلیل که چند نفر از بازیکنان باتجربه خود را در تیم نگنجانده ،پایین بیاورد، آنها ممکن است فشارهای وارده بر درک بائرمن و جوانان تیم را کم کنند.

بائرمن که تیم آلمان را در رقابت های انتخابی المپیک 2008 به موفقیت رساند ، حامد حدادی  را در مرکز تیم و چندین بازیکن با استعدادآینده دار را در اطراف او به کار خواهد گرفت.

این گزارش در باره حادی نیز می گوید:آیا حدادی را در جام جهانی دو سال پیش به یاد دارید ؟ او ممکن است خطرناک تر از چیزی باشد که مردم فکر می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار