همبستگی بین صنایع و بانک ها وجود ندارد

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر بخش عمده صنایع، نیاز به سرمایه در گردش دارد اما هنوز همبستگی بین بانک ها و صنایع به وجود نیآمده است.

هنوز همبستگی بین صنایع و بانک ها وجود نداردسعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نیاز صنایع به گردش سرمایه در بخشهای مختلف گفت: هم اکنون بزرگترین مشکل صنایع کشور کمبود نقدینگی است و همچنین در کنار این عوامل ارتباط منطقی بین حوزه تامین کننده اعتبار حوزه پولی(بانک ها) و وزارت صنایع، وجود ندارد و این موضوع در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وی در ادامه یادآورشد:برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل، ضمن به روزرسانی صنایع و تکنولوژی بایستی به سمت دانش های نوین گام برداریم تا بتوانیم در عرصه جهانی رقابت داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی،در ادامه اظهار کرد: بایستی برای افزایش تولید برنامه ریزی اصولی صورت گیرد تا علاوه بر افزایش تولید زمینه برای صادرات فراهم شود چرا که به دنبال این امر بستر برای ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی فراهم می شود.

باستانی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و همچنین بانک ها این مشکلات به حداقل برسد و شاهد پیشرفت دراین صنایع باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار