رئیس سازمان شیلات گفت: سال گذشته صادرات میگو 56 میلیون دلار ارز آوری برای کشور به ارمغان داشته که در طول تاریخ این میزان صادرات بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادرات میگو رکورد زد تا ثبات قیمت میوه در بازار از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در هفته ای که گذشت؛


رئیس سازمان شیلات گفت: سال گذشته صادرات میگو 56 میلیون دلار ارز آوری برای کشور به ارمغان داشته که در طول تاریخ این میزان صادرات بی نظیر بوده است.


مجری طرح گندم گفت: تا روز گذشته در مجموع 5 میلیون و 105 هزار تن گندم مازاد نیاز کشاورزان به ارزش ریالی 6 هزار و 224 میلیارد تومان خریداری شده است.


این روزها درسایه غفلت و خواب مسئولان، پیاز طلای سرخ ایرانی درجیب ها و چمدان ها در حال خروج از مرزهای کشور است.


مدیرعامل اتحادیه ماهیان گرم آبی گفت: مشکلات متعددی همچون کمبود منابع آبی، افزایش بی رویه نهاده های کشاورزی و کارشکنی های سازمان شیلات در تولید موجب می شود که امسال به موقعیت مساعد تولید دست نیابیم.


رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:در حال حاضر قیمت انواع میوه و صیفی جات در مقایسه با هفته گذشته تغییری نکرده است.


نایب رئیس انجمن برنج گفت:با توجه به نزولات جوی مستمر و مساعدت هوا پیش بینی می شود که میزان تولید در سال جاری بین 2 الی 2 میلیون و 200 هزارتن باشد.


عضو هئیت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت:امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده در مرغداری 4 هزار و 800 تومان و برای مصرف کننده بین 7 هزار و 800 الی 8 هزار تومان در حال نوسان است.


مدیر کل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی گفت: مشوق های صادراتی و خرید توافقی شیر خام برای جبران ضرر و زیان دامداران از سوی دولت به تصویب رسیده است.


مدیر عامل اتحادیه و تکثیر پرورش صادرات آبزیان گفت:با توجه به وضعیت مساعد تولید پیش بینی می کنیم که امسال میزان تولید به مرز هزار و 500 کیلو برسد.


رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: از چند روز گذشته قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی با افزایش 500 تومانی مواجه شده است.


انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار