پرونده جام رمضان گرگان بسته شد

پرونده ی جام رمضان گرگان با پیروزی تیم بسکتبال بیمه کار آفرین بسته شد.

پرونده جام رمضان گرگان بسته شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: شروع این  رقابت ها با 7 تیم برگزار شد و در نهایت چهار تیم  به مرحله ی پلی آف راه پیدا کردند.  چهار تیم راه یافته  به مرحله ی پلی آف شامل کشتارگاه آزاد بال، بیمه کارآفرین،قطران کاوه و نوجوان پیشگامان  بودند.

 تیم بیمه کارآفرین در دور گروهی با پنج پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شده بود و در این مرحله با پیروزی بر تیم قطران کاوه به دیدار نهایی راه یافت.

 تیم کشتارگاه آزادبال، تمامی شش بازی دور مقدماتی را با  به خوبی پشت سر گذاشت و در مرحله نیمه نهایی بر تیم نوجوانان پیشگامان غلبه کرد.

در نهایت دو تیم بسکتبال بیمه کار آفرین و کشتارگاه آزاد بال به رقابت پرداختند که تیم ملی بسکتبال  بیمه ی کار آفرین توانست با نتیجه 62 بر 59  به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

فراز زحمتکش مربی تیم بیمه کارآفرین در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ وتور گفت: سطح بازی ها ی بسکتبال جام رمضان گرگان  نسبت به سال های گذشته پایین آماده است.

 وی افزود: سال های پیش 15 تیم در این رقابت ها شرکت کردنند اما در رمضان امسال تنها 7 تیم در این بازی ها حضور پیدا کردند.

وی دلیل کاهش تعداد تیم های شرکت کننده در جام رمضان گرگان  نسبت به سال های پیش را ضعف بازی ها و هزینه های زیاد و کمبود بودجه دانست.

 گفتنی است: در این رقابت ها جوایزی به تیم های اول تا چهارم تعلق گرفت که تیم اول  2 میلیون تومان، تیم دوم 1.5 میلیون و تیم سوم 1 میلیون دریافت کرد . همچنین  تیم چهارم، نوجوان پیشگامان کاپ اخلاق گرفت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار