سنتر ایران در جدال با یونان

حامد حدادی به عنوان موثرترین و امتیازآورترین بازیکن میدان در بازی با یونان معرفی شد.

سنتز ایران در جدال با یونانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور  باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین گامش مقابل یونان با نتیجه ی 78 بر 53 شکست خورد.

در اولین کوارتر تیم ملی کشورمان بازی را به خوبی آغاز کرد و کاپیتان ایران به راحتی از موقعیت ها استفاده و امتیاز کسب می کرد پس از گذشت چند دقیقه از بازی تیم  یونان دفاع خود را بر روی حدادی متمرکز کرد و با کنترل او توانست امتیازآوری کند و کوارتر نخست با نتیجه ی 27 بر 21 به پایان رسید.

در کوارتر دوم، ایران بازی را بهتر آغاز کرد اما قدرت بدنی تیم یونان بر تیم ایران چیره شد. حامد حدادی الماس ایران به امتیاز آوری تیم کمک می کرد و با اعلام خطای سومش به روی نیمکت نشست تا برای نیمه دوم آماده‌تر شود.

 و در نهایت تیم ملی ایران کوارتر دوم را 21 بر 10 واگذار کرد و تیم قدرتمند یونان نیمه اول را 48 بر 31 به سود خود تمام کرد.

این بار تیم ملی یونان نیمه ی دوم بازی را با انرژی زیاد آغاز کردند  و در همان ابتدا حامد حدادی سنتز ایران چهارمین خطای خود را دریافت کرد و به روی نیمکت نشست. 

 دفاع بی نظیر یونان کار بازیکنان ایران را دشوارتر کرد و بازیکنان ایران در حمله‌های خود ناموفق بودند.

 در دفاع ارسلان کاظمی و آرمان زنگنه عملکرد خوبی داشتند و بهنام یخچالی هم در حمله امتیاز کسب می‌کرد. 

در دقایق پایانی این کوارتر بائرمن تصمیم گرفت حدادی را وارد میدان کند  و او به محض حضور در میدان در دفاع و حمله خودش را نشان داد و امتیاز گرفت. 

 در کوارتر سوم ایران عملکرد بسیار بهتری داشت و اجازه نداد یونان کار زیادی انجام دهد اما در نهایت  تیم یونان در کوارتر سوم 18 بر 16 به برتری رسید.

در دقایق پایانی کوارتر سوم آرمان زنگنه از ناحیه زانو آسیب دید و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

در کوارتر پایانی تیم ملی ایران بازی را به خوبی آغاز کرد و شاگردان بائرمن در دفاع به خوبی عمل می کردنند و تیم یونان را تحت فشار قرار دادند اما در حمله نمی توانسنتد کاری از پیش ببرند در همین لحظات کاپیتان ایران پنجمین خطای خود را دریافت و جایش را به اصغر کاردوست داد.

سه دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود که بائرمن دیگر بازیکنان جوانش را وارد زمین کرد. کوارتر پایانی این دیدار نیز با برتری یونان همراه بود و در نهایت این تیم توانست 78 بر 53 ایران را شکست دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار