با توجه به جوانگرایی در تیم؛

زنگنه: تصور غلطی است که باید امسال هم قهرمان جونز کاپ شویم

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان بیان کرد: همیشه در رقابت‌های جونز‌ کاپ قهرمان می شویم اما با توجه به جوانگرایی در تیم، این تصور غلط است که باید امسال هم قهرمان شویم.

زنگنه: همیشه در رقابت‌های جونز‌ کاپ قهرمان شده اییمآرمان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تور‌نمنت ویلیام جونز هر سال برگزار می‌شود و ما همیشه قهرمان شدیم اما این تصور غلط است که باید امسال هم قهرمان شویم زیرا تیم ملی در حال حاضر تغییر کرده است و بائر‌من از جوانان در این بازی‌ها دعوت کرده و در واقع در این  تیم ملی جوان گرایی رخ داده است. اما این تغییر برای تیم خوب است زیرا در این رقابت‌ها بازیکنان جوان با کسب تجربه می‌توانند در میدان‌های بزرگتر توانایی خود را بروز دهند.

زنگنه در مورد بازی‌های فیبا‌ ‌چلنج گفت: رقابت‌های مهمی برای ما است و ما بعد از چند سال توانسته‌ایم میزبان این مسابقات شویم و اگر مصدوم نداشته باشیم می‌توانیم نتیجه خوبی از این تور‌نمنت بگیریم.

زنگنه در مورد علت معرفی نشد‌نش به بازی‌ةای جونز‌کاپ گفت: این تصمیم کادر فنی بوده است که به علت مصدو‌میتم در تهران بمانم و به شرایط پایم رسیدگی کنم و در واقع کادر فنی این فرصت را برای جوان تر‌ها مهیا کرده تا در‌این تو‌رنمنت ها تجربه کسب کنند.

وی در مورد بازی‌های انتخابی المپیک عنوان کرد: رقابت با تیم‌هایی همچون یونان و مکزیک بسیار سخت است اما در بازی با مکزیک بازی را خوب شروع نکردیم و رفته ر‌فته انرژی ما تحلیل رفت و نتوانستیم نتیجه مطلوب بگیریم. ولی همیشه نباید به دنبال پیروزی بود گاهی اوقات باید چیزهایی را از دست بدهیم تا چیزهای مهمتری را بدست آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: زنگنه ، جونز کاپ ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار