ارومیه؛

رفع موانع واحد های تولیدی ؛ گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

در راستای سرعت بخشی امور اعطای تسهیلات برای صنایع کوچک و متوسط آذربایجان غربی جلسه مشترکی بین سازمان صنعت ، معدن ، تجارت و اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این جلسه که با حضور اسکندری؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن ، تجارت و مزرعه لی ؛ مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در محل دفتر مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار شد تصمیمات و هماهنگی های فی ما بین لازم بین دو دستگاه اتخاذ شد تا امور آن دسته از واحد های تولیدی کوچک و متوسط که از کارگروه رفع موانع تولید استان برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند در مراجعه به ادارات مالیاتی به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گیرد .

مزرعه لی مدیرکل امور مالیاتی استان در این جلسه حل و رفع واحد های تولیدی را از گام های اساسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود : هماهنگی های و تمهیدات لازم بین دو دستگاه مالیاتی و صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله تعیین نفراتی برای رفع مشکلات احتمالی در روند اعطای تسهیلات به این واحد ها به عمل آمد .

اسکندری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز گفت : 255 واحد تولیدی راکد و نیمه فعال و 45 طرح تولیدی نیمه تمام در استان برای دریافت تسهیلات از بانک های استان مصوبه دارند

انتهای پیام/س

برچسب ها: موانع ، تولید ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.