ارومیه؛

پیام تشکر وسپاسگزاری مدیرکل امورمالیاتی آذربایجان غربی از نقش آفرینان مالیات در استان

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با صدور پیامی از همراهی مؤدیان مالیاتی ، اصحاب رسانه، رؤسای اتاق های اصناف شهرستان های استان و کارکنان ادارات مالیاتی استان تقدیر و تشکر کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  یعقوب مزرعه لی ؛ مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در این پیام با اشاره به اینکه تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی در تامین درآمد های پاک و پایدار برای کشور تضمین کننده تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین استقلال اقتصادی کشور است اظهارداشت : مشارکت  و نقش آفرینی مردم فهیم آذربایجان غربی در این عرصه مهم اقتصادی به طور یقین اقدام عملی مؤثری در توسعه و آبادانی استان در سال مزین به شعار « اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل » است . صبر و متانت ، احساس مسئولیت همدلانه مؤدیان محترم مشاغل استان را که با زبان روزه با ارائه اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی خود در موعد مقرر ما را در نخستین سال اجرای اصلاحیه جدید قانون مالیات های مستقیم یاری کردند صمیمانه سپاسگزاریم . بدون شک اصحاب رسانه اعم از مطبوعات و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با دیدگاه مسئولانه در قبال اطلاع رسانی  به موقع نسبت به ارائه اظهارنامه های مالیاتی ، مددکار مجموعه مالیاتی استان در این امر مهم بودندکه اقدام انها را ارج می نهیم . در این میان تعامل و همکاری سازنده و مؤثر اتاق های اصناف سراسر استان و در راس آنها اتاق اصناف شهرستان ارومیه با مجموعه امور مالیاتی استان نقش بسزایی در اطلاع رسانی به اتحادیه ها و اعضای تحت پوشش جهت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی الکترونیکی در موعد مقرر داشت که بدین وسیله از تک تک عزیزان تشکر و قدردانی می شود .

اما در پایان  دست مریزاد و سپاس ویژه خود را به تلاشگران خدوم خانواده مالیاتی استان که با کار مجاهدانه شبانه روزی در بخش های مختلف صف و ستاد با بردباری و اخلاق پسندیده اسلامی پاسخگوی مؤدیان محترم مالیاتی استان بودند تقدیم می نمائیم . امید داریم در ظل عنایات پروردگار متعال روز به روز شاهد آبادانی و توسعه بیشتر استان عزیزمان آذربایجان غربی باشیم .  

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.