هافینگتون پست بررسی کرد:

«تغییر رژیم»؛ وعده پوشالی گروهک منافقین/ «رجوی» ملکه تبلیغات است

روزنامه هافینگتون پست نوشت: مریم رجوی تنها وطن فروشی می‌کند اما هیچ نفوذ و طرفداری در ایران و خارج از این کشور ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتون پست، خاورمیانه در آشوب به سر می برد. مرگ و میر و ویرانی را هر روز در منطقه می توان دید. خانواده ها از ترس از خانه های خود می گریزند و به آینده نامعلوم پناه می برند. هیچ چشم اندازی دیده نمی شود. اما در این آشفته بازار، یک گروه تروریستی حیله گر، آگهی ارائه کرده است که گروه داعش با آن همه پستی باید نزد آن درس بیاموزد.

وب سایت شورای به اصطلاح مقاومت ایرانیان برای جذب نیروی گسترده، یک کارزار تبلیغاتی مسحور کننده به راه انداخته است که تمرکز اصلی این تجمع با تصاویر پرزرق و برق و جوانان پرچم در دست، این است: «وعده ما: تغییر رژیم».

هافینگتون پست در ادامه آورده است: همه ما مفهوم این عبارت را می دانیم. آیا واقعا این طور است؟ خیر. این طور نیست. در این جا خبری از وعده جهاد و خلافت اسلامی نیست. بیشتر به کارناوال شبیه است؛ یا بهتر بگویم: یک نمایش. اما مفهوم تغییر رژیم چیست؟

در وهله اول باید بدانید که نام این گروه، مجاهدین خلق است. مسعود رجوی، رهبر این گروه در سال 1994 همسرش مریم را موظف کرد از عراق راهی آمریکا شود تا اعتبار مجاهدین خلق با عنوان اپوزیسیون ایران را که بعد از جنگ خلیج فارس با حمایتش از صدام از دست داده بود، دوباره به دست آورد.

مریم پس از ناکامی در ورود به آمریکا، به عنوان پناهنده به فرانسه رفت. اما به جای صحبت با سیاست مداران در خصوص چگونگی سرنگون کردن جمهوری اسلامی ایران، با پول دادن به مردم برای سخنرانی و شرکت در سخنرانی، توهم داشتن حامیان زیاد را ایجاد کرد. او فهمید در لباس پوشیدن، برگزاری مهمانی های شام آن چنانی و صحبت در خصوص جهان بینی فرقه خود، مهارت زیادی دارد.

او برای القای ایده پرطرفدار بودن، چند تن از پناهندگان اقتصادی ایرانی را دور خود جمع کرد و بابت خدماتشان به آن ها پول داد. او به فمینیست های آمریکای شمالی، اروپا و کشورهای حوزه اسکاندیناوی پول داد تا در مهمانی های شام او شرکت کنند.

او با حفظ ژست حجاب خود، درباره فمینیسم مورد علاقه اش برای این زنان غربی صحبت می کرد و این کار را آن قدر با دقت انجام می داد که تا وقتی مهمان هایش، شوهر او یعنی مسعود رجوی را نمی شناختند، همه حرف هایش را باور می کردند.

وقتی مسعود رجوی در سال 1997 او را به عراق بازخواند، او تقریبا یک سوم کل بودجه این سازمان تروریستی را حیف و میل کرده بود و نتوانسته بود حتی اندکی حمایت سیاسی جلب کند. او بیش از نیمی از طرفداران خود را نیز وقتی در اروپا بود از دست داده بود. مریم با روحیه ای بسیار خراب، با باقیمانده پرسنل خود مجبور به بازگشت به عراق شد و غرب را در دستان «حامیان» بی سواد مزد بگیر خود رها کرد.

هنگامی که نیروهای ائتلاف در سال 2003 دوباره به عراق حمله کردند، مریم رجوی دوباره به فرانسه گریخت. این بار، سیاست های غرب، ضد برنامه هسته ای ایران جبهه گیری کرده بود؛ بارها ادعا شد ایران در پی دست یافتن به سلاح اتمی است. خدمات منافقین به عنوان متخصصان تبلیغات و شیپورچی، درست چیزی بود که غربی ها لازم داشتند و این گونه بود که این گروه به عنوان اپوزیسیون، ادامه حیات داد.

اما این گروه در واقع نفس های آخر خود را می کشید. قوای جنگی آن که در سال 2003 خلع سلاح شده بودند، در حال حاضر توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد به آلبانی منتقل شده اند تا فرایند ضدافراط گرایی و عادی شدن برای حضور در جامعه را پیدا کنند.
هیچ کس از کهنه سربازانی با میانگین شصت سال سن، انتظار فعالیت خاصی ندارد.

خلع سلاح این گروه نیز به کارشناسان آمریکایی این امکان را داد که درباره نقض گسترده حقوق بشر و سوء استفاده های فرقه ای گروه منافقین تحقیق کنند. مادامی که از گروه برای گل آلود کردن آب مذاکرات هسته ای استفاده می کردند، می شد بر چنین جزئیاتی سرپوش گذاشت. اما از سال گذشته که توافق منعقد شد، نیازی به پنهان کردن گذشته تاریک این گروه نبود.

البته دلیل اصلی، این است که ایران را در عرصه بین المللی، به اتهام نقض حقوق بشر به چالش می کشیدند. اما خود مریم رجوی، سابقه طولانی نقض حقوق بشر دارد که باید در برابر آن پاسخگو باشد. گروه مجاهدین خلق یا هر اسمی که رویش می گذاریم، ابزار نامناسبی برای شیطان جلوه دادن ایران است.

علاوه بر این ها، منافقان نه تنها در ایران، بلکه در خارج از ایران هم طرفداری ندارد. این گروه نه تنها دوشادوش صدام حسین در جنگ هشت ساله علیه ایران شرکت فعالی داشت، بلکه نقش آن در کارشکنی مذاکرات هسته ای باعث شد ایرانی هایی که معتقد به حق هسته ای برای کشور خود بودند، به شدت از آن ها متنفر شوند.

اما در خصوص کارزار جدید این گروه، مریم رجوی با ارائه گزارش هایی که هیچ عقل سلیمی آن را قبول ندارد، ادعا می کند برای تغییر رژیم ایران برنامه ده ماده ای دارد و امسال موفق شده در پارلمان ایتالیا آن را به تصویب برساند.

وب سایت او نیز حاوی اطلاعات و مطالبی متناقض است که هم ضد شیعه، هم ضد ایرانی و هم ضد سوری است. مشخص است که این مطالب از سوی عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و نومحافظه کاران به وی القا می شود.

مریم رجوی در حدی نیست که بتواند وعده تغییر رژیم بدهد؛ او فقط یک ملکه تبلیغاتی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ تير ۱۳۹۵
منافقین بی سر و پا که هرجا بهشون پول بدن براشون واق واق می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۷ تير ۱۳۹۵
فرقه ای که عربستان ازش حمایت می کنه فقط به درد لای جرز میخوره..
اون آمریکا و فرانسه مدعی حقوق بشر برای منافعشون از این گروه جنایتکار حمایت می کنند و از اون طرف برای اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران دلشون می سوزه ! الان دیگه هر کسی به حرف آمریکایی ها و اروپایی ها اعتماد کنه باید به عقلش شک کرد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۷ تير ۱۳۹۵
پیر سگ همین روزا سقط میشه و به جهنم میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۹۵
مرگ بر منافق ، کاشکی هرچه زودتر خوار و ذلیل بودنشونو ببینیم و کیف کنیم
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۷ تير ۱۳۹۵
بیخود دست پا میزنن خودشونم میدونن از اینجا که رونده شده اند اگه برا ارباباشون برا چن دلار پارس نکنن کارشون تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
منافقین همپیاله های فتنه گران88اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۷ تير ۱۳۹۵
مرگ بر منافق جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۷ تير ۱۳۹۵
اتفاقا من بر خلاف خیلیها وقتی صحبت ازین گروه منافق میشه خندم میگیره و با تمام وجود برام مثل یه جوک میمونه کارهای اینا.حرفهاشون و کلا برنامه هاشون! چون وقتی آدم موضع مردم ایران رو در قبال اینا میبینه واقعا با تمام وجود متوجه میشه که اینا حتی یک هزارم درصد هم در بین مردم ایران طرفدار ندارن که بماند حتی مردم با کینه و خشم هم درباره اینا موضع گیری میکنن.با این وجود شما تصور کنید که یه گروه در این شرایط باز بیاد گنده گویی هم بکنه و صحبت از تغییرات در ایران هم بکنه اون هم تغییر نظام!!!!! خخخخخخخخ. ای خدا آدم میمونه بخنده به حال اینا یا گریه کنه به حالشون. شما رو به خدا این موضوع خنده دار نیست؟ به خدا قسم که اگر اینا به دست مردم ایران بیفتن تیکه بزرگشون گوششونه.شما تصور کنید تو مردم ایران کسی باشه که ازین گروه فاسد منافق تنفر نداشته باشه.از هر بعدی که بخان به موضوع نگاه کنید این گروهک در مقابل مردم ایران بودند.حالا با این همه جنایت و با این جایگاه برا ما آدم هم شدن و ادعاهایی رو مطرح میکنن که ارباب بزرگشون آمریکا زیرش کم آورده و دستاش رو به نشانه تسلیم در مقابل مردم ایران برده بالا. برید گم شید مزدورا که به خدا لهتون میکنیم.مرگ بر رجوی از هر نوعی که میخاد باشه چه مسعودش و چه مریمش.در کل مرگ بر منافق اون هم از هر نوعی که میخاد باشه چه در شرق و چه در غرب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۷ تير ۱۳۹۵
اینا آتیش هم باشن فقط دوروبر خودشونو میسوزونن ودربرابر عظمت ایران وایرانی هیچ هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۹۵
کسی که از شوهر خودش برای ریاست تلاق میگیره و زن کسه دیگه میشه بیجا میکنه فکر رهبری هفتادوپنج میلیون انسان به سرش میزنه
Australia
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۵
سگ نجس است اگر با اب دریا هو بشوری باز نجس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
قیافش مثل میمون نیست..میمون خوشگل و بانمکه..چرا به حیوون به این خوشگلی توهین میکنی.شبیه خوکه...
Germany
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
با توجه به آیه 145 سوره مبارکه نساء ، بدترین و پست ترین جایگاه جهنم ، برای منافقان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
قیافه اش مثل میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۷ تير ۱۳۹۵
قیافش شبیه سگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۷ تير ۱۳۹۵
مرگ بررجوی ومریم خودفروش وهرآنکس که سرش درآخوراین گروه مزحک به اصطلاح خلق.هنوزجای زخم زدن آنهاکه دم ازخلق مجاهدمیزدن برتن شریف ملت عزیزمان به خصوص درعملیات مرصادکه به هموطنهایمان چه خیانتهاوجنایتهاکه نکردن.لعن ونفرین برآنها ورجویهاورجوی صفتهای پلید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۷ تير ۱۳۹۵
منافقان رابشارت ده که عذایی دردآوربرایشان آماده شده است.(سوره نساء آیه 138 )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۱۷ تير ۱۳۹۵
هر آدم پستی هم میدونه از منافق پست تر کسی نیس.خدا لعنت کنه این دوتا فتنه رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۵
منافقین جز خیانت به ایران ،کشتار ایرانیان، وطن فروشی و خدمت به بیگانگان چه نکته مثبتی در کارنامه دارد؟17هزار ایرانی بیگناه را به خاک و خون کشیدند، در طول 8 سال جنگ به دامان صدام پناه بردند و علیه ایران و ایرانی جنگیدنداین همه خیانت برای رسوایی این گروهک معلوم الحال کافی است.
مرگ بر منافق.
آخرین اخبار