ادعای آی 24 نیوز: هشدار سرویس اطلاعاتی آلمان درخصوص برنامه هسته‌ای ایران

یک شبکه صهیونیستی ادعا کرد شواهد بدست‌آمده بوسیله سازمان امنیت داخلی آلمان نشان می‌دهد ایران همچنان بدنبال توسعه برنامه هسته‌ای خود است.

ادعای آی 24 نیوز: هشدار سرویس اطلاعاتی آلمان درخصوص برنامه هسته‌ای ایرانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه صهیونیستی « آی 24 نیوز» با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود مدعی شد: گزارش هفته گذشته «سازمان امنیت داخلی فدرال آلمان» و پس از گذشت یک‌سال از حصول توافق هسته‌ای نشان می‌دهد ایران همچنان سخت در تلاش برای تأمین مواد مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌های هسته‌ای خود است. 

این شبکه صهیونیستی ادعا کرده است: در گزارش سالیانه «اداره فدرال نگهبانی از قانون اساسی» (بی‌اِف‌وی) آمده است ایران تلاش می‌کند کالاهایی را –بویژه موادی که می‌تواند در زمینه فناوری هسته‌ای مورد استفاده قرار گیرد- به طور غیرقانونی در آلمان خریداری کند. این گزارش می‌افزاید تهران در دیگر کشورها نیز از تلاش برای دست‌یابی به مواد مورد نیاز برای توسعه برنامه‌ هسته‌ای خود، دست بر نداشته است. 

آی 24 نیوز همچنین می‌افزاید اطلاعات بدست آمده بوسیله سرویس‌ امنیت داخلی آلمان نشان می‌دهد ایران سال گذشته 141 بار تلاش کرد (در برابر 83 اقدام مشابه سال 2014) تا از «نوردراین-وستفالن،» ناحیه‌ای در غرب آلمان، کالاهایی را به طور غیرقانونی خریداری کند. به ادعای این شبکه صهیونیستی، ایران در این منطقه، 90 بار برای تهیه غیرقانونی مواد مورد نیاز در توسعه تسلیحات هسته‌ای، اقدام کرده است. 

نگارنده این گزارش مغرضانه به همین‌جا بسنده نکرده است و در ادامه سم‌پاشی‌های خود علیه کشورمان می‌افزاید: قاچاق مواد مورد نیاز برای گسترش تسلیحات هسته‌ای به ایران معمولاً بوسیله مأموران مخفی و شرکت‌های صوری و از طریق کشورهای چین، ترکیه و امارات صورت می‌گیرد.     

در ادامه این سناریوی مضحک همچنین آمده است: 90 درصد تلاش‌های ایران در این زمینه بدلیل مشارکت شرکت‌های آلمانی و بی‌اِف‌وی تاکنون، ناکام مانده است. با این وجود، مقامات سرویس اطلاعاتی آلمان هشدا داده‌اند ایران همچنان به اقدامات غیرقانونی و مخفیانه خود برای دست‌یابی به مواد حساس هسته‌ای ادامه می‌دهد. 

سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان نیز در گفتگو با روزنامه آلمانی «اشپیگل»، با طرح ادعاهایی واهی و بی‌اساس علیه کشورمان، اظهار داشت: «یک‌بار دیگر دلایل نگرانی‌ ما و آلمان در این خصوص به اثبات رسید. تنها اطمینان کردن به تهران کافی نیست. حتم دارم مقامات آلمانی همچنان به تلاش‌های خود برای ناکام گذاشتن چنین اقدامات غیرقانونی ادامه خواهند داد و تمامی تمهیدات مورد نیاز را در این زمینه اتخاذ خواهند کرد. 

در ادامه این مطلب همچنین آمده است: بسیاری از سیاستمداران آلمانی در واکنش به انتشار این گزارش، نگرانی خود را ابراز کرده‌اند. «آرمین شوستر،» عضو حزب حاکم آلمان و یکی از اعضای کمیته امور داخلی مجلس فدرال این کشور، نیز اظهار داشت اگر ایران به تعهداتش در قبال توافق هسته‌ای پایبند نباشد، باید درخصوص لغو تحریم‌های این کشور بازنگری شود. 

در پایان این گزارش مضحک نیز آمده است: سخنگوی حزب «سوسیال دموکرات آلمان» در واکنش به این گزارش گفت: حرکات ایران به‌شدت تحت نظر است و آلمان در این خصوص کار را به اما و اگر نمی‌سپارد. وی افزود برلین در همه حال، طرف تل‌آویو را خواهد گرفت و اجازه هیچ‌گونه تهدیدی را از سوی تهران نخواهد داد.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۵
و باز جنگ رسانه ای راه انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۷ تير ۱۳۹۵
دوران طلايى پسا برجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۵
مرگ بر صهیونیسم مرگ بر خفت و خاری المان های نازی که شدن سگ صهیونیسمی که روزی مخالفش بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۷ تير ۱۳۹۵
هنوز تحریم ها کنار نرفته میخان بازنگری کنن.اونوقت ما سراسیمه بتن ریزی کردیم تا لبخند رضایت به لبان کدخدا بشینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
آلمانیهای اکبیری فقط ۵۰ملیون آدم تو جنگ دوم جهانی کشتین
خاک بر سرتون با این غلطای زیادی داخل آدم شمای صلاحیت یک کشور را هم ندارین چه برسه بخوایی حرف بزنین اونم چرندیات و غلطای زیادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۷ تير ۱۳۹۵
آلمان ؛ پایگاه صهیونیزم است . حکومت آلمان مستعمره صهیونیست هاست . شبکه های صهیونیستی مراکز دروغ پردازی و ایران هراسی هستند ، تا گند های رژیم پلید و جنایتکار و متجاوز و جعلی و کودک کش و غیر قانونی و ضد یهود را پوشش بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۷ تير ۱۳۹۵
معلوم نیست این المانتیها دیگه برای چی هار شدن
آخرین اخبار