حمودی:کی روش به بازی من اعتقاد دارد/با بازی های خوب دوباره ملی پوش خواهم شد

علی حمودی گفت:برای آنکه ثابت کنم برای من پول در اولویت نیست، بخش زیادی از طلبم از سپاهانی ها را بخشیدم و به پیکان آمدم.

حمودی:کی روش به بازی من اعتقاد دارد/با بازی های خوب دوباره ملی پوش خواهم شدعلی حمودی درگفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:پس از اینکه باشگاه سپاهان و عبدالله ویسی تمایلی به ادامه همکاری با من  را نداشتند، از بین پیشنهادهایی که داشتم، شرایط تیم پیکان را مناسبتر دیدم و با این تیم به توافق رسیدم و امیدوارم که بتوانم فصل موفقی را در این تیم زیر نظر مجید جلالی سپری کنم.

وی مورد نقش مجید جلالی در پیوستنش به پیکان هم اظهار کرد:من در گذشته هم با آقای جلالی کار کرده بودم و در فولاد خوزستان شاگرد وی بودم، وقتی که با پیشنهادش برای پیوستن به پیکان مواجه شدم، به این تیم آمدم و خاطرات خوبی از جلالی دارم و خودم نیز دوست داشتم یک بار دیگر با این مربی کار کنم.

مدافع تیم پیکان همچنین درباره شرایط  آینده تیمش در لیگ برتر گفت:پیکان تیمی بسیار خوب و کم حاشیه است و جوانان با انگیزه ای هم دارد و  از طرفی تغیرات زیادی هم داشته و چند بازی تدارکاتی انجام دادیم که  سخت ترین بازی تدارکاتی مقابل تراکتورسازی بود و تا شروع لیگ شانزدهم به آمادگی کامل خواهیم رسید حرف های زیادی برای گفتن در لیگ خواهیم داشت.

حمودی درباره طلبش از سپاهان افزود:بالاخره من نیاز به این داشتم که بازی کنم تا دیده شوم، این شرایط در سپاهان وجود نداشت و می‌گفتند مبلغ قراردادم بالاست، من هم برای آنکه ثابت کنم برای من پول در اولویت نیست، بخش زیادی از طلبم را بخشیدم و به پیکان آمدم.

علی حمودی درخصوص بازگشتش به تیم ملی خاطر نشان کرد:کی‌روش به بازی من اعتقاد دارد و اگر مشکل خدمت سربازی برایم پیش نمی‌آمد از تیم ملی کنار گذاشته نمی شدم و با انجام بازی‌های خوب در لیگ برتر همراه پیکان قطعا بار دیگر به تیم ملی می‌رسم.

بازیکن خوزستانی تیم پیکان تهران درباره وضعیت فوتبال استانش هم اظهار کرد:بعنوان یک خوزستانی خوشحالم که سه تیم از استانم در بالاترین سطح فوتبال کشور حضوردارند که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارند.

وی افزود:استان های خوزستان و تبریز قطب های اصلی فوتبال کشور هستند و که فوتبالیست های زیادی را به تیم ملی معرفی کردند و حضور 6 تیم از این دو استان در لیگ برتر باعث رشد بیشتر فوتبال در کل کشور خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.